Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tanec a jeho využití při práci s mentálně postiženými
Lenková, Petra ; Fričová, Marie (vedoucí práce) ; Bartlová, Helena (oponent)
Název: Tanec a jeho využití při práci s mentálně postiženými Dance and its use in work with mentally disabled Cíl práce: Hlavním cílem diplomové práce je vysvětlit pojem a význam taneční a pohybové terapie, ukázat důležitost tance v životě lidí postižených trisomií 21. chromozomu, a vytvořit vhodnou cvičební jednotku pro skupinu lidí s Downovým syndromem. Metoda: Potřebné informace jsem získala zejména pozorováním frekventantů s Downovým syndromem docházejících do hodin baletu do občanského sdružení Studio OÁZA, účastí na seminářích taneční a pohybové terapie, studiem literatury a dalších odborných zdrojů. Práce je empiricko-teoretická s využitím experimentu. V práci jsem používala metodu pozorování. Zkoumaný soubor zahrnuje klienty ve věku 25-42 let. Výsledky: Sběr dat byl proveden od března 2005 do června 2006. Poznatky o příznivém vlivu tance na vybranou skupinu lidí s Downovým syndromem a výsledky pozorování budou sloužit k větší informovanosti o taneční a pohybové terapii v České republice. Klíčová slova: Downův syndrom, trisomie 21. chromozomu, pohyb, tanec, terapie
Vzdělávání a rozvoj pracovníků
Lenková, Petra ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku vzdělávání a rozvoje pracovníků. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou představena východiska pro efektivní fungování systému vzdělávání a rozvoje pracovníků zpracovaná na základě odborné literatury. V praktické části jsou teoretické poznatky porovnávány s realitou. Cílem diplomové práce je analyzovat systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve společnosti Henkel a navrhnout vhodná opatření pro zlepšení stávajícího systému.
Vliv věrnostních programů na loajalitu zákazníků
Lenková, Petra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato práce se zabývá různými typy věrnostních programů, které analyzuji a popisuji jejich vliv na loajalitu zákazníků. První kapitola se zabývá marketingovou komunikací, která je dále dělena na osobní a neosobní komunikaci, komerční komunikaci, ATL a BTL komunikaci a B2B a B2C komunikaci. Druhá kapitola se věnuje Sales promotion. Třetí kapitola se zabývá pojmem zákazník a vlivy, které působí na jeho rozhodování. Čtvrtá kapitola se věnuje pojmům loajalita, loajální zákazník, oddaný zákazník atd. Pátá kapitola se věnuje věrnostním programům. Šestá kapitola je zaměřena na konkrétní věrnostní programy. V sedmé kapitole tyto věrnostní programy porovnávám. Osmá kapitola se zabývá způsoby měření loajality.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.