Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měření zrychlení na struktuře vozu při bočních nárazových zkouškách
Lenděl, Michal ; Janoušek, Michal (oponent) ; Raffai, Peter (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je věnována tématu měření bočních nárazových zkoušek prováděných ve společnosti Škoda Auto a.s. Je zde popsán měřicí řetězec laboratoře nárazových zkoušek, způsob, jakým je signál zpracován i vyhodnocen. Hlavním motivem práce je nalezení vhodného způsobu připevnění akcelerometru k měřeným místům na B-sloupku vozidel.
Testovací figuríny bočních nárazových zkoušek podle směrnic Euro NCAP
Lenděl, Michal ; Maršálek, Ondřej (oponent) ; Raffai, Peter (vedoucí práce)
Práce je věnována tématu testovacích figurín při bočních nárazových zkouškách podle směrnic Euro NCAP. Jsou vysvětleny základní pravidla a principy testů. Hlavní část práce se zabývá konstrukčním řešením figuríny ES-2. Pouţívá se při variantách bočních nárazových testů typů boční náraz na sloupek a boční náraz do deformovatelné bariery, napodobující boční náraz jiným vozidlem. V dalších částech práce popisuji dětské figuríny a samozřejmě i reálné vyuţití výše zmíněných figurín ve Škoda Auto.
Měření zrychlení na struktuře vozu při bočních nárazových zkouškách
Lenděl, Michal ; Janoušek, Michal (oponent) ; Raffai, Peter (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je věnována tématu měření bočních nárazových zkoušek prováděných ve společnosti Škoda Auto a.s. Je zde popsán měřicí řetězec laboratoře nárazových zkoušek, způsob, jakým je signál zpracován i vyhodnocen. Hlavním motivem práce je nalezení vhodného způsobu připevnění akcelerometru k měřeným místům na B-sloupku vozidel.
Testovací figuríny bočních nárazových zkoušek podle směrnic Euro NCAP
Lenděl, Michal ; Maršálek, Ondřej (oponent) ; Raffai, Peter (vedoucí práce)
Práce je věnována tématu testovacích figurín při bočních nárazových zkouškách podle směrnic Euro NCAP. Jsou vysvětleny základní pravidla a principy testů. Hlavní část práce se zabývá konstrukčním řešením figuríny ES-2. Pouţívá se při variantách bočních nárazových testů typů boční náraz na sloupek a boční náraz do deformovatelné bariery, napodobující boční náraz jiným vozidlem. V dalších částech práce popisuji dětské figuríny a samozřejmě i reálné vyuţití výše zmíněných figurín ve Škoda Auto.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.