Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP
Lehká, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním a zvyklostmi spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP, konkrétně družstva COOP Hořovice. Práci tvoří dvě hlavní části -- teoretická a praktická. Teoretická část práce řeší problematiku nákupního chování spotřebitele a vybraných faktorů, které na spotřebitele působí během jednotlivých fází nákupního rozhodování, z obecného pohledu. Vzhledem k řešené problematice práce také poskytuje informace o privátních značkách, které jsou pro maloobchod typické. Dále obsahuje základní poznatky o marketingovém výzkumu a jeho jednotlivých fázích. Praktickou část zahajují důležité údaje o družstvu COOP Hořovice (historie, základní informace, nabízené služby a privátní značky). Poté následuje samotný průběh výzkumu a interpretace výsledků, ze kterých vzešla doporučení na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.