Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pocovidové změny v pohybové aktivitě dětí ve škole.
Legová, Tereza ; Peřinová, Radka (vedoucí práce) ; Musálek, Martin (oponent)
Název: Pocovidové změny v pohybové aktivitě dětí ve škole Cíle: Cílem této diplomové práce bylo zjistit, zda a jak byla implementována doporučení ČŠI Inspirace pro podporu pohybových dovedností žáků v rámci různých školních aktivit v průběhu školního roku 2021/2022 na českých základních školách během každodenního režimu žáků ve školách mimo hodiny tělesné výchovy. Metody: Praktická část je založena na dotazníku vytvořeném v Google Forms, který zjišťuje aktuální stav podpory pohybových aktivit (dle doporučení ČŠI) a porovnává ho se stavem před propuknutím pandemie covid-19. Dotazník byl rozeslán stratifikovanému výběru škol pomocí online služby Mailchimp. Výsledky byly statisticky zpracovány v aplikaci Tabulky Google. Výsledky: Většina oslovených škol je s doporučením ČŠI Inspirace pro podporu pohybových dovedností žáků v rámci různých školních aktivit seznámena a aplikuje ho do praxe. Školy, které aplikují toto doporučení ČŠI, byly už před propuknutím pandemie covid-19 celkově aktivnější v podpoře pohybových aktivit žáků. Školy, které aplikují doporučení ČŠI i ty, které ho neaplikují do praxe, měly úroveň podpory pohybových aktivit ve školním roce 2021/2022 srovnatelnou a nižší, než tomu bylo před propuknutím pandemie covid-19. Neprokázalo se tedy, že by školy ve školním roce 2021/2022 více...
Interpretace výpočtů u slovních úloh - hledání otázky
Legová, Tereza ; Vondrová, Naďa (vedoucí práce) ; Jančařík, Antonín (oponent)
Název práce: Interpretace výpočtů u slovních úloh - hledání otázky Autor: Tereza Legová Katedra: Katedra matematiky a didaktiky matematiky Vedoucí diplomové práce: prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D., Katedra matematiky a didaktiky matematiky Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá explorativní studií zavedení modifikovaného zadání slovních úloh do výuky matematiky. Modifikace klasického zadání spočívá v uvedení kontextu slovní úlohy a výpočtu. Úkolem žáků, je zjistit, co daným výpočtem získáme, resp. na jakou otázku výpočet odpovídá a svoje tvrzení odůvodnit. Cílem práce bylo popsat, jakým způsobem žáci uvažují při řešení tohoto typu úloh. Konkrétně bylo zjišťováno, jaké strategie žáci volí a jaké obtíže se při řešení objevují. Součástí teoretické části práce je rešerše odborné literatury k tématu řešení slovních úloh a jejich možné implementace do výuky. Praktická část je rozdělena na dvě fáze. Žákům byl dán test sestávající ze tří kontextů úloh, kde ke každému kontextu měli určit význam tří daných výpočtů. Před řešením testu byl se žáky probrán vzorový příklad. V první fázi byly se šesti žáky vedeny rozhovory nad jejich řešeními. V druhé fázi byly analyzovány písemné práce 86 žáků z 8. a 9. ročníků. Nejúspěšnější strategie řešení v první fázi výzkumu byla metoda pokus - ověření - korekce. Žáci dále...
Sledování výkonnosti českých skialpinistů tři roky před a tři roky po zavedení Středoevropského poháru ve skialpinismu
Legová, Tereza ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Gnad, Tomáš (oponent)
2 Abstrakt Název práce: Sledování výkonnosti českých skialpinistů tři roky před a tři roky po zavedení Středoevropského poháru ve skialpinismu Cíl práce: Cílem této bakalářské práce je porovnat výkonnost reprezentace České republiky ve skialpinismu na Světovém poháru tři roky před a tři roky po zavedení Středoevropského poháru (SEP) v roce 2016 a zjistit tak, jestli opravdu SEP přispěl k zvýšení úspěšnosti českých závodníků na Světovém poháru. Metody: Tato práce je koncipována jako empiricko-teoretická výzkumná práce. Výzkumný soubor tvoří reprezentanti České republiky ve skialpinismu, kteří se zúčastnili Světového poháru od závodní sezóny 2012-13 až do 2017-18. Porovnala jsem jejich celkový zisk bodů na Světovém poháru před a po zavedení SEPu a ke srovnání těchto dvou souborů jsem použila Mann-Whitney pořadový U test. Výsledky: Dle celkového počtu bodů získaného za celou sezónu vychází, že závodníci byli úspěšnější před založením SEPu. Podle Mann-Whitney pořadového U testu není rozdíl mezi daty před a po zavedení SEPu významný. Nepodařilo se proto potvrdit, že SEP přispěl ke zvýšení úspěšnosti českých reprezentantů ve skialpinismu na mezinárodních závodech jako je Světový pohár ve skialpinismu. Klíčová slova: skialpinismus, Středoevropský pohár, Světový pohár
Komparativní analýza závodů Světového a Středoevropského poháru ve skialpinismu
Legová, Tereza ; Jindra, Matouš (vedoucí práce) ; Gnad, Tomáš (oponent)
Na základě rešerše dostupných zdrojů uvádím informace o závodním skialpinismu a tréninku ve vyšší nadmořské výšce. Cílem této práce je porovnat výkonnost reprezentace České Republiky, Slovenské Republiky a Polska ve skialpinismu na Světovém poháru, Mistrovství světa a Evropy tři roky před a tři roky po zavedeni (2016) Středoevropského poháru (SEP). A zjistit tak, jestli opravdu SEP přispěl k zvýšení úspěšnosti na těchto mezinárodních závodech. Zanalyzovala jsem počty závodníků a úspěšnost reprezentace zemí, které se účastní SEPu na Světovém poháru, Mistrovství Evropy a světa před zavedením a po zavedení SEPu. Dále jsem porovnala výškový profil závodů světového poháru ve skialpinismu a srovnala ho s Středoevropským pohárem (SEP). Zaměřila jsem se na průměrnou nadmořskou výšku závodu, délku tratě, převýšení a nejvyšší dosažený vrchol. Podle zjištěných dat byli čeští závodníci ve skialpinismu úspěšnější před založením SEP, ať už na Světovém poháru, tak i na Mistrovství Evropy a světa. Závody SEPu oproti Světovému poháru jsou položeny níže, jsou kratší a chybí jim technická pasáž. Na druhou stranu, závodníci během nich nastoupají více metrů. Na základě těchto výsledků navrhuji, aby skialpové závody v rámci SEPu byly více podobné Světovému poháru, aspoň co se do délky, časové a technické náročnosti...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.