Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Beyond tourism: Development of place branding in the context of the City of Prague
Legáthová, Lucia ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
V dnešním globálním prostředí města a regiony stále více soupeří o investice, turisty a talenty, což je důvodem k využívání nejen strategií propagace cestovního ruchu, ale i dalších strategií budování značky ve více rovinách. Branding měst, neboli city branding, se stal prostředkem ke zlepšení celkové image a atraktivity měst. Navzdory rostoucímu zájmu akademiků o city branding existuje mezera ve výzkumu v případě Prahy, kde její mezinárodní vnímání neodpovídá probíhající transformaci tohoto města. Na případové studii hlavního města Prahy si tato práce klade za cíl prozkoumat snahy města o budování značky, odhalit nejpalčivější problémy a poskytnout možná řešení prostřednictvím kombinace obsahové analýzy klíčových strategických dokumentů a polostrukturovaných rozhovorů s hlavními stakeholdery. Zjištění odhalují nesoulad mezi žádoucí image Prahy a jejími snahami o budování značky, čemuž brání absence jednoznačného leadershipu, politického zájmu, koordinace a dlouhodobé strategické vize. Řešení těchto problémů bude pro Prahu klíčové pro vybudování výrazné a úspěšné značky města. K možným řešením, jak překlenout rozdíl mezi požadovanou image Prahy a jejími snahami o budování značky, patří stanovení jasné vedoucí úlohy, zapojení politických aktérů v rané fázi procesu a definování jasných a měřitelných cílů.
Branding The Artist: The Case of Jeff Koons
Legáthová, Lucia ; Ježková, Tereza (vedoucí práce) ; Katz, Philip (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představit koncept umělce jako značky prostřednictvím současných teorií o vztahu mezi značkou a uměním. Na globálním trhu s uměním došlo v posledních letech k výraznému posunu a umění se stalo předmětem tržních sil a životních cyklů výrobků stejně jako tradiční značky. Tato bakalářská práce poskytuje nový pohled na praxi brandingu v uměleckém světě, vycházejíc z případové studie Jeffa Koonse. První část práce nabízí teoretický rámec, který rozvíjí porozumění umění v kontextu řízení značky. Na základě výstupů z výzkumu teorie je definována role umělce jako manažera značky. Teoretická část práce popisuje roli umělců v rámci procesu budování značky jako tvůrců vlastních značek prostřednictvím využívání různých marketingových aktivit. Druhá část práce analyzuje uměleckou kariéru Jeffa Koonse v perspektivě brandingu. Případová analýza poskytuje podrobný popis kariéry umělce, povědomí veřejnosti o jeho značce a použití čtyř vybraných postupů při budování značky. S cílem rozšířit teoretické znalosti o brandingu v uměleckém světě, přispět k jeho zobecnění a stimulovat další výzkum v této oblasti, se tato práce snaží odpovědět na otázku zapojení Jeffa Koonse do etablování a propagace sebe a svého umění na uměleckém trhu, a tedy určit, zda a proč by měl být umělec považovaný za značku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.