Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstup produktu na český trh
Leblochová, Radka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat možnosti a potenciál vybraného produktu (hnědý karibský rum značky Santa Teresa - Gran Reserva) z hlediska expanze na český trh, resp. do české maloobchodní sítě. Teoretická část práce popisuje důvody expanze,formy vstupu firmy na zahniční trhy a kritéria při rozhodování společnosti o expanzi. Praktická část se zabývá společností jako takovou, jejím produktem, hodnotí český trh a možnosti produktu při vstupu do české maloobchodní sítě. Na závěr je proveden vlastní kvalitativní a kvantitativní výzkum a na jeho základně doporučení společnosti o další strategii produktu.
Loajalita zákazníka k vybrané retailingové firmě (TETA drogerie)
Leblochová, Radka ; Puchýř, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je na základě vymezení pojmu zákaznická loajalita stanovit její determinanty pro zákazníky sítě drogerií TETA. Práce definuje Customer Relationship Management. Zabývá se typologií zákazníku a metodami výzkumu trhu. Praktická část uvádí příklad zákaznické loajality na příkladu sítě drogerií TETA.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.