Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Agrese a sebevědomí
Fleischmann, Otakar ; Hadj - Moussová, Zuzana (vedoucí práce) ; Duplinský, Josef (oponent) ; Langrová, Jana (oponent)
Výzkum je zaměřen na problematiku sebevědomí a agrese. Cílem výzkumu bylo zjistit, zda u univerzitních studentů existuje významný vztah mezi sebevědomím a agresí, zda se liší v sebevědomí a agresi ženy a muži a jedinci s pedagogickým a nepedagogickým zaměřením. Sebevědomí bylo sledováno na několika úrovních- celková, nízká, střední a vysoká míra. Agrese byla sledována rovněž na úrovni celkové agrese, nízké, střední a vysoké míry. Vedle celkové agrese byl také sledován vztah sebevědomí k fyzické agresi, verbální agresi, hostilitě a hněvivosti. Výsledky potvrzují mimo jiné předpoklad o vztahu sebevědomí a agrese, zejména pak vztah sebevědomí a hostility. Výsledky výzkumu rovněž podporují předpoklad o existenci rozdílu mezi muži a ženami v sebevědomí a agresi, nepodporují předpoklad o rozdílu mezi skupinami s pedagogickým a nepedagogickým zaměřením v sebevědomí i agresi. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Kompozita v současné italštině s přihlédnutím k exocentrickým formacím
Langrová, Jana ; Štichauer, Pavel (vedoucí práce) ; Špaček, Jiří (oponent)
V této diplomové práci se zaměřím na kompozita v současné italštině. Mohou být tvořena italskými elementy (viz kap. 2-11), nebo neoklasickými elementy (viz kap.13). Mým cílem bude zpracovat kompozita tvořena italskými elementy. Nejprve vysvětlím v čem kompozice spočívá, čím jsou kompozita charakteristická a čím se liší od jiných způsobů tvoření slov v italštině. Některé vlastnosti porovnám i s jinými jazyky. Dále se zmíním o derivaci kompozit, i když je to velmi řídký jev.
Environmentální výchova na I. stupni ZŠ - projekt recyklace
Chromková, Dagmar ; Ziegler, Václav (vedoucí práce) ; Langrová, Jana (oponent)
Tato práce je zaměřena na environmentálni výchovu a vzdělávání na 1. stupni základní školy. Měla by přispět к řešení problému, jak zařadit environmentálni výchovu do výukového procesu. Práce předkládá popis projektu zaměřeného na výrobu a recyklaci surovin uskutečněného v průběhu dvou let ve dvou pátých třídách. Závěrem lze říci že jedním z efektivních způsobů integrace environmentálni výchovy a vzdělávání na 1. stupni je projektová metoda a práce podle kritického myšlení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.