Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing a neziskové organizace
Janíčková, Lucie ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Langpaul, Martin (oponent)
Bakalářská práce pojednává o neziskových organizacích a jejich marketingových aktivitách s následnou aplikací na konkrétní neziskovou organizaci YFU. V teoretické části je nastíněna problematika neziskového sektoru a marketingu v neziskových organizacích. V praktické části se úvodní kapitola věnuje historii a činnostem neziskové organizace YFU. Nadále je zmíněna také finanční stránka této organizace. Všechny následující kapitoly pojednávají o marketingu v této neziskové organizaci. Na základě získaných teoretických poznatků je provedena analýza SWOT a analýza marketingového mixu, pozornost je věnována především analýze dosavadní propagace YFU. Dále je proveden vlastní výzkum formou dotazníkového šetření, ze kterého vychází návrh řešení propagace organizace. Cílem této práce je analyzovat marketingovou strategii organizace YFU a na základě výsledků z provedeného marketingového výzkumu, navrhnout vlastní řešení propagace této firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.