Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Social Costs and Benefits of Czech Beer Industry - Optimal Taxation
Lajksnerová, Zuzana ; Janda, Karel (vedoucí práce) ; Macek, Petr (oponent)
Zuzana Lajksnerová, 2013/2014 Bachelor thesis: Social Costs and Benefits of Czech Beer Industry - Optimal Taxation Abstrakt Tato práce se zabývá analýzou pivovarnictví v České republice, podrobně popisuje strukturu průmyslu včetně jeho nedávného vývoje a zkoumá sociální a ekonomický vliv pití piva na celou společnost. Cílem je empiricky odhadnout optimální úroveň zdanění piva, která by vyrovnávala společenské náklady a zisky plynoucí z jeho produkce. Za tímto účelem je použit model, který kromě vyrovnání těchto externality zohledňuje také rozvahy o fiskální politice, protože předpokládané zvýšení daní ovlivní i jiné oblasti vládní politiky jako jsou výdaje za zdravotnictví a daň z příjmu. Výsledky analýzy pro většinu souborů parametrů ukazují, že současná úroveň zdanění piva je pod svojí optimální úrovní a že fiskální složka významně ovlivňuje výslednou úroveň daně.
Customer Lifetime Value - Application to Banking Sector
Lajksnerová, Zuzana ; Krištoufek, Ladislav (vedoucí práce) ; Baxa, Jaromír (oponent)
Diplomová práce: Customer Lifetime Value - Application to Banking Sector Autor: Zuzana Lajksnerová Abstrakt Tato práce se zabývá výpočtem hodnoty životního cyklu zákazníka pro klienty druhé největší české komerční banky - Československé obchodní banky a.s.. Cílem je odhadnout zisk, který každý jednotlivec bance přinese za první rok, dva, čtyři od založení profilu, ale i za celou dobu, po kterou je zákazníkem. První, teoretická část obsahuje strukturovaný přehled modelovacích přístupu v dostupné literatuře. V druhé, praktické části jsou vyvinuty dva rozdílné modely, které jsou posléze aplikovány na klientská data 2.7 milionů zákazníků ČSOB. Tato predikce bere v úvahu jak příjmy z jednotlivých produktů, tak pravděpodobnost, že zákazník bude tento produkt využívat. Na odhady obou modelů je použito několik různých ekonometrických metod, a to lineární regrese, bootstrap, probit a multinomiální logit. Výsledky analýzy ukazují, že demografické údaje jako je věk a pohlaví a také proměnné související s produkty významně ovlivňuje výslednou úroveň hodnoty klienta. Rovněž je prokázáno, že vyšší potenciální příjmy jsou spojeny s muži, lidmi v produktivním věku a loajálními zákazníky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.