Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Semiologická analýza loga spoločnosti Starbucks
Gundová, Karolína ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Labaiová, Martina (oponent)
Diplomová práca sa zameriava na semiologickú analýzu loga značky. Logá ako súčasť firemnej identity nás neustále obklopujú. Sú vizuálnou identitou spoločnosti. Naša spoločnosť je presýtená logami, a preto musí byť logo vytvorené tak, aby bolo dobre zapamätateľné, rozpoznateľné a ľahko pripojiteľné k značke. Logo je spojením grafického umenia a marketingových stratégii. Práca sa opiera o teórie semiotiky a zároveň popisuje základné prvky marketingu a ich uchopenie semiotikou marketingu. V rámci praktickej časti je analyzované logo pomocou denotácie a konotácie. Skúmanou značkou je americká sieť kaviarní Starbucks, ktorá je jednou z najúspešnejších kaviarenských spoločností na svete. Logo tejto značky prešlo dlhým vývojom a je mimoriadne úspešné.
The liberalization of the European railways market
Labaiová, Martina ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Hendrych, Robert (oponent)
Diplomová práce Otevírání trhů evropských železnic přibližuje problematiku separace infrastruktury a provozu. Hlavním cílem této diplomové práce je analýza liberalizace trhu nákladní železniční dopravy v Evropě. Pro splnění tohoto cíle je využita kombinace vztahové a kauzální analýzy pro hlubší uvedení do problematiky aktuálního i historického otevírání trhu železniční dopravy s akcentem na nákladní dopravu a její reformy. Vedlejším cílem práce je analýza těchto reforem vzhledem k fungování nákladní železniční dopravy na Slovensku před a po její privatizaci. Práce je zakončená analýzou konkurenceschopnosti slovenské nákladní železniční dopravy po liberalizaci.
Intercultural Communication in International Trade
Labaiová, Martina ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Práce analyzuje interdependenci verbální interkulturní komunikace a mezinárodního obchodu. Ucelený přehled k aplikaci znalostí poskytuje analýza specifik komunikace různých kultur světa. Práce je členěna na tři základní kapitoly podle sledu mezinárodního obchodu s důrazem na komunikaci. První kapitola uvádí základní předpoklady a teorii kultury a jazyků. Druhá kapitola, které byla v práci věnována největší část vzhledem na její důležitost, představuje vybrané specifika interkulturní komunikace s jednotlivými krajinami. V poslední kapitole se nachází shrnutí barier interkulturní komunikace. Analýza vzájemných vztahů mezi jazyky a mezinárodním obchodem zakončuje poslední kapitolu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.