Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Branded entertainment možnosti plynoucí ze spolupráce zábavníh o a reklamního průmyslu
Dědková, Linda ; Drocár, Jakub (vedoucí práce) ; LAMPEROVÁ, Marta (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou nástroje branded entertainment. Jejím cílem je představit branded entertainment a jeho potenciál v dnešní době a blízké budoucnosti. Nahlíží na branded entertainment jako model spolupráce zábavního a reklamního průmyslu. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je definován pojem branded entertainment i další důležité pojmy. V druhé kapitole jsou popsány nedávné změny v mediálním světě a jejich důsledky. Třetí kapitola podrobně rozebírá princip fungování branded entertainmentu a jeho specifika a uvádí aktuální příklady v českém i mezinárodním kontextu. V závěrečné kapitole je podrobně analyzován jeden z českých příkladů, jehož cílem je zjištění postojů tří klíčových subjektů při vzniku konkrétního projektu branded entertainmentu a ověřit teoretická východiska z předchozích kapitol. V závěru práce je vyslovena zobecnující hypotéza týkající se fungování a využítí branded entertainmentu a možného vývoje v budoucnu.
Fruktifikace VoD jako nového distribuční ho kanálu
Sládková, Magdalena ; LAMPEROVÁ, Marta (vedoucí práce) ; ULDRICHOVÁ, Helena (oponent)
Internet a nové technologie přinesly nový model nelineální distribuce - způsob Videa on Demand. Na to jak výrobci audiovizuálních děl, tak i televizní stanice museli nutně reagovat, a tudíž změnit své dosavadní distribuční strategie. Cílem mé bakalářské práce je představit již zavedené modely fungující v ostatních evropských zemích, jako předobraz pro toto v České republice nově se rozvíjející odvětví a zároveň zmapovat současný stav tuzemské nabídky VoD služeb.
The Presentation Options of the Commencing Producers on the Festival Markets
Kotrlová, Jitka ; LAMPEROVÁ, Marta (vedoucí práce) ; Kašparovský, Roman (oponent)
The thesis introduces the scope of possibilities a commencing producer can engage while developing a feature film. The four ground producer activities on the festival or film market are put into context of the changing nature of the festival world in Europe's region.
Obnovení tvůrčího zápasu v českém hraném filmu
Forejt, Jiří ; Kallista, Jaromír (vedoucí práce) ; Lamperová, Marta (oponent)
Text je zamýšlen jako esejistická případová studie společenských a filmových souvislostí tvorby osobnosti Petra Václava. Filmografie Petra Václava bude v celku práce fungovat jako faktorgafická linka dokládající a verifikující soudy, které bude autor práce předkládat. Text se bude v několika kapitolách zabývat: "Nedostatky kritického myšlení" v českém filmovém prostředí a tedy esejistickým načrtnutím panoramatu marasmu české filmové kritiky s akcentem na osobnosti, které těmto tendencím vzdorovali, Jiřího Cieslara a kritického ducha Andreje Stankoviče; dále pak "Mechanismy banalizace autorské výpovědi" a tudíž společenskými principy, které vedou tvůrce k ústupkům v jejich autorském projevu a vyjádření. Autor se pokusí prokázat, že bulvarizace filmové kritiky přímo souvisí s konformitou tvůrců a že se vzájemně utvrují a podporují v tendencích, které nevyhovují skutečně morálně-etickým a hodnotovým nárokům na kinematografii. Výchozí premisa práce je subjektivní a jako taková praví, že tento stav není v pořádku.
Propagace a šíření krátkých hraných a animovaných filmů
Horák, Petr ; Danielis, Aleš (vedoucí práce) ; Lamperová, Marta (oponent)
Diplomová práce ?Propagace a šíření hraných a animovaných krátkých filmů? popisuje možnosti propagace českých i zahraničních krátkých filmů se zaměřením na hrané a animované krátké filmy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část se podrobně věnuje způsobům propagace krátkých filmů, od výběru názvu krátkého filmu, přes tiskové materiály, vizuální prvky, webové stránky až po výrobu filmu o filmu. Druhá část, s podtitulem šíření krátkých filmů popisuje běžně používané způsoby šíření krátkých filmů napříč různými platformami, včetně spolupráce tvůrců se sales agenty a distributory na šíření jejich krátkých filmů. Součástí práce jsou i podrobněji popsány tři modelové příklady šíření krátkých filmů.
The work of Sales Agent
Bieliková, Zuzana ; Lamperová, Marta (vedoucí práce) ; Šusterová, Barbora (oponent)
Diplomová práca sa zameriava na popísanie činnosti medzinárodného filmového sales agenta zo všeobecného pohľadu, v rámci ktorého definuje pracovné vzťahy sales agenta k producentovi a k distribútorovi, právne aspekty vytvárania licenčných zmlúv, aktuálnu situáciu na trhu filmov a popisuje aj prácu sales agenta na filmových trhoch a festivaloch, včítane propagácie filmov na nich. Okrem týchto tém práca rozoberá aj možnosti získavania finančnej podpory na činnosť sales agentúr.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.