Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hračka jako sociokulturní fenomén televizní reklamy (mediální konstrukce produktu)
Kyselá, Daniela ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Řehořová, Irena (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma mediální konstrukce "hračky jako produktu" v televizních reklamních spotech. Hlavním důvodem pro výběr tohoto tématu je zmapování způsobů mediální konstrukce hračky v televizní reklamě, definování významových struktur, do nichž je hračka zasazována, a nakonec také identifikace konkrétních významů, se kterými je hračka v reklamě běžně spojována. Naší snahou bylo vytyčit si v teoretické části oblast zájmu zkoumání a zasadit ho do užších souvislostí v kontextu s touto prací. Definujeme si tedy roli hračky ve společnosti a také její pojetí v rámci kultury, ideologie a reklamy. Z těchto poznatků následně vycházíme v praktické části, kde na základě kulturálně-sémiotické analýzy obsahů televizních reklamních spotů identifikujeme dominantní významové rámce, do nichž je hračka zasazena. Taktéž jsme se pokusili odhalit, zda je v televizních reklamách "hračka jako produkt" vyobrazována jako sociálně integrující prostředek. A v neposlední řadě jsme zjišťovali, zda televizní reklama prezentuje "hračku jako produkt" jako nástroj pro-rodinný a jakých komunikačních strategií k tomu reklama vesměs využívá. Všechna zjištění nám v závěru posloužila k rozkrytí této problematiky mediální konstrukce "hračky jako produktu" a jejího sociokulturního rozměru.
Hračka jako sociokulturní fenomén televizní reklamy (mediální konstrukce produktu)
Kyselá, Daniela ; Kladný, Tomáš (vedoucí práce) ; Řehořová, Irena (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na téma mediální konstrukce "hračky jako produktu" v televizních reklamních spotech. Hlavním důvodem pro výběr tohoto tématu je zmapování způsobů mediální konstrukce hračky v televizní reklamě, definování významových struktur, do nichž je hračka zasazována, a nakonec také identifikace konkrétních významů, se kterými je hračka v reklamě běžně spojována. Naší snahou bylo vytyčit si v teoretické části oblast zájmu zkoumání a zasadit ho do užších souvislostí v kontextu s touto prací. Definujeme si tedy roli hračky ve společnosti a také její pojetí v rámci kultury, ideologie a reklamy. Z těchto poznatků následně vycházíme v praktické části, kde na základě kulturálně-sémiotické analýzy obsahů televizních reklamních spotů identifikujeme dominantní významové rámce, do nichž je hračka zasazena. Taktéž jsme se pokusili odhalit, zda je v televizních reklamách "hračka jako produkt" vyobrazována jako sociálně integrující prostředek. A v neposlední řadě jsme zjišťovali, zda televizní reklama prezentuje "hračku jako produkt" jako nástroj pro-rodinný a jakých komunikačních strategií k tomu reklama vesměs využívá. Všechna zjištění nám v závěru posloužila k rozkrytí této problematiky mediální konstrukce "hračky jako produktu" a jejího sociokulturního rozměru.

Viz též: podobná jména autorů
2 Kysela, David
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.