Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uvedení produktové řady na český potravinový trh
Langerová, Anna ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kvinta, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na uvedení produktové řady na potravinový trh v České republice. Zejména se soustředí na prémiovou řadu společnosti Dr. Oetker, která se nazývá Premium Puding. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první části jsou popsány teoretické pojmy, které se týkají targetingu a positioningu, marketingového mixu produktu, vývoje nových produktů a konkurenční a SWOT analýzy. Druhá kapitola pojednává o samotné společnosti Dr. Oetker a následně se soustředí na Premium Puding a jeho analýzu. V poslední kapitole jsou zmíněny výsledky rozboru a případná doporučení.
Vnímání značky Dr. Oetker
Šmídová, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Kvinta, Zdeněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky Dr. Oetker se zaměřením na produkt Premium puding. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno základní pojení marketingu, značka, marketingová komunikace a marketingový výzkum. V praktické části je představena značka Dr. Oetker, která je výrobcem a dodavatelem přísad na pečení, směsí na pečení, dezertů, pizz a dalších výrobků. Dále je zde uvedeno vyhodnocení dotazníkového šetření. V závěru jsou shrnuty poznatky z marketingového výzkumu a návrhy na zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.