Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie Fight Club, z.s.
Kvasničáková, Eva ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Cílem diplomové práce je vyhodnocení stávající marketingové strategie spolku Fight Club. Jde o neziskovou společnost zaměřenou na výuku karate a poskytování fitness lekcí. Na základě výsledků SWOT analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a dotazníkového šetření bude navržena inovace současné strategie. Výsledkem SWOT analýzy je poloofenzivní strategie. V klubu převažují slabé stránky -- zejména špatná finanční situace, zároveň má množství příležitostí, které může využít. Porterův model prokázal, že postavení mezi současnými konkurenty není jednoznačné. V oblasti bojových sportů má klub na trhu dobré postavení. Konkurenti z oblasti fitness center jsou silnější a klub ohrožují. Hlavním doporučením je přijmout marketingovou strategii a propagovat sálové lekce, jelikož se jedná o hlavní výdělečnou činnost klubu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.