Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Řezníček, Michal ; Kunc, Rostislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně pro společnost FPO s.r.o.. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy. V analytické části je firma popsána a analyzována, dále jsou v práci zpracovány a vyhodnoceny výsledky provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků, které byly zjištěny metodou dotazníkového šetření. Na závěr jsou na základě získaných dat navržena opatření a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Řezníček, Michal ; Kunc, Rostislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně pro společnost FPO s.r.o.. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy. V analytické části je firma popsána a analyzována, dále jsou v práci zpracovány a vyhodnoceny výsledky provedeného průzkumu spokojenosti zákazníků, které byly zjištěny metodou dotazníkového šetření. Na závěr jsou na základě získaných dat navržena opatření a doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.