Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o.
Kukura, Peter ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Magott, Marta (oponent)
Název diplomové práce: Aplikace marketingu ve společnosti AIMS International, s.r.o. Abstrakt: Cílem této práce je popsat marketing ve společnosti AIMS International, s.r.o. z kategorie MSP (malý a střední podnik). Pro malé a střední podniky nebývá tvorba marketingových plánů a strategií samozřejmostí, nicméně i pro ně má marketingové plánování jistě svůj význam. V rámci teorie budou popsána východiska k aplikaci marketingu ve společnostech působících v oblasti služeb a cestovního ruchu, tvorbě marketingových plánů, výběr marketingové strategie či charakteristika MSP. V praktické části bude vypracována analýza stávající situace firmy, reálný marketingový plán, marketingový rozpočet a pokud vývoj ve společnosti za dobu tvorby práce dovolí i proces zavádění CRM systému k zvýšení efektivnosti. Klíčová slova: Cestovní ruch, kongresová turistika, event marketing, marketingové řízení, marketing služeb, marketing malých a středních podniků,
Finanční analýza podniku Plzeňský Prazdroj, a.s.
Kukura, Peter ; Lodr, Jakub (vedoucí práce) ; Kršková, Martina (oponent)
Práce řeší finanční situaci společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. v ČR a porovnává ji s konkurencí. V metodickém aparátu naleznete postupy a návody jak podnik hodnotit, praktická část pak obsahuje samotné výpočty a hodnocení. Práce obsahuje vertikální a horizontální analýzu, finanční ukazatele (rentability, aktivity atd.), zlatá pravidla financování a také vzorce DuPonta nebo IN01 nebo ukazatel EVA

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.