Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit firmy Tchibo Praha, s.r.o.
Tvrdá, Aneta ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kudrnová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce pojednává o marketingových aktivitách firmy Tchibo Praha, spol. s r.o., která prodává na českém trhu nejen kávu, ale také rozvíjí specifický koncept prodeje spotřebního zboží. Práce obsahuje analýzu dosavadních marketingových aktivit firmy, po níž následuje průzkum trhu. Celá práce směřuje ke zhodnocení postavení firmy Tchibo Praha, spol. s r. o. na trhu kávy a zejména na trhu spotřebního zboží. Po odhalení jistých nedostatků jsou stanovena doporučení pro další rozvoj firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.