Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová koncepce spolupráce fotbalového klubu SK Slavia Praha s fanoušky
Kudrna, Václav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingová koncepce spolupráce fotbalového klubu SK Slavia Praha s jeho fanoušky Tato práce je zaměřená na vzájemnou spolupráci mezi fotbalovým klubem a jeho fanoušky. Vybraným klubem je tým z nejvyšší fotbalové soutěže, který patří mezi jedny z nejúspěšnějších v historii české kopané. Jedná se o klub SK Slavia Praha. Cílem této bakalářské práce je odhalit hlavní příčiny nevýrazné spolupráce a komunikace klubu s jeho fanoušky a následně navrhnout vhodné a dostupné metody či praktiky, které by vedly ke zlepšení stávající situace. Podkladem pro odhalení příčin nevýrazné spolupráce klubu a fanoušků je vedle dotazníku i monitoring médií, konzultace a neformální rozhovory se slávistickými příznivci a s trenéry mládeže SK Slavia Praha. Klíčová slova: dotazník, konzultace, komunikace, návštěvnost, výsledky
Marketingový výzkum osobnosti značky české fotbalové reprezentace
Kudrna, Václav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Marketingový výzkum osobnosti značky české fotbalové reprezentace Cíl: Hlavním cílem této diplomové práce je na základě marketingového výzkumu identifikovat osobnost značky české fotbalové reprezentace. Metody: K získání potřebných dat byla použita metoda elektronického dotazování. Při měření osobnosti značky byla aplikována standardizovaná metoda dle Geuense, Weijterse a De Wulfa (2009) a kvalitativní metoda použití volných asociací. Pro interpretaci získaných dat byla provedena statistická analýza a pro uspořádání volných asociací byla využita vizuální metoda wordcloud. Výsledky: Výsledky ukázaly, že osobnost značky české fotbalové reprezentace je vystihována dimenzí jednoduchost a lze ji považovat za značku běžnou. Nejčastější vytvářenou asociací je jméno hlavního trenéra Bílka. Klíčová slova: sportovní značka, osobnost značky, marketingový výzkum, měření osobnosti značky, hodnota značky, image
Marketingová koncepce spolupráce fotbalového klubu SK Slavia Praha s fanoušky
Kudrna, Václav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingová koncepce spolupráce fotbalového klubu SK Slavia Praha s jeho fanoušky Tato práce je zaměřená na vzájemnou spolupráci mezi fotbalovým klubem a jeho fanoušky. Vybraným klubem je tým z nejvyšší fotbalové soutěže, který patří mezi jedny z nejúspěšnějších v historii české kopané. Jedná se o klub SK Slavia Praha. Cílem této bakalářské práce je odhalit hlavní příčiny nevýrazné spolupráce a komunikace klubu s jeho fanoušky a následně navrhnout vhodné a dostupné metody či praktiky, které by vedly ke zlepšení stávající situace. Podkladem pro odhalení příčin nevýrazné spolupráce klubu a fanoušků je vedle dotazníku i monitoring médií, konzultace a neformální rozhovory se slávistickými příznivci a s trenéry mládeže SK Slavia Praha. Klíčová slova: dotazník, konzultace, komunikace, návštěvnost, výsledky

Viz též: podobná jména autorů
1 Kudrna, Vladimír
1 Kudrna, Vojtěch
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.