Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie firmy Injeton Plast s. r. o.
Jeřábková, Veronika ; Kudelová, Iva (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Návrh marketingové strategie společnosti INJETON PLAST s. r. o. se zabývá nejprve teoretickými východisky z oblasti marketingu, které slouží jako podklad pro analýzu současného stavu společnosti jak z makro tak mikro pohledu. Závěry z provedených analýz jsou shrnuty do podoby SWOT analýzy, ze které vycházejí vypracované návrhy změn v marketingové strategii společnosti, které by měli vést k zastavení klesajícího trendu tržeb a dále k jejich postupnému růstu.
Podnikatelský záměr
Jeřábková, Veronika ; Kudelová, Iva (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování podnikatelského záměru pro reálnou, již existující firmu INJETON PLAST, s. r. o.. Měla by sloužit nejen jako závěrečná diplomová práce, ale rovněž jako podklad a podpůrný materiál pro rozhodování společnosti při realizaci investice do zavedení vlastní výroby plastových výrobků z oboru spotřebního zboží domácích potřeb.
Návrh marketingové strategie firmy Injeton Plast s. r. o.
Jeřábková, Veronika ; Kudelová, Iva (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce s názvem Návrh marketingové strategie společnosti INJETON PLAST s. r. o. se zabývá nejprve teoretickými východisky z oblasti marketingu, které slouží jako podklad pro analýzu současného stavu společnosti jak z makro tak mikro pohledu. Závěry z provedených analýz jsou shrnuty do podoby SWOT analýzy, ze které vycházejí vypracované návrhy změn v marketingové strategii společnosti, které by měli vést k zastavení klesajícího trendu tržeb a dále k jejich postupnému růstu.
Podnikatelský záměr
Jeřábková, Veronika ; Kudelová, Iva (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování podnikatelského záměru pro reálnou, již existující firmu INJETON PLAST, s. r. o.. Měla by sloužit nejen jako závěrečná diplomová práce, ale rovněž jako podklad a podpůrný materiál pro rozhodování společnosti při realizaci investice do zavedení vlastní výroby plastových výrobků z oboru spotřebního zboží domácích potřeb.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.