Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Textový editor pro seniory
Kudela, Ondřej ; Kubánková, Anna (oponent) ; Komosný, Dan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací jednoduchého textového editoru přizpůsobeného pro seniory ve věkové skupině 90 let a více. Textový editor je jednou z aplikací operačního systému pro seniory, který slouží pro ulehčení práce na počítači. Cílem práce je sestavit jednoduše ovladatelný textový editor podporující základní formátování pomocí značkovacího jazyka Markdown a implementovat vhodnou formu správy dokumentů a jejich archivace. Práce popisuje zhotovený programový kód, překlad jazyka Markdown do dokumentu PDF, formátování textu, práci se soubory, vícejazyčný překlad aplikace, hlasovou asistenci a vývoj grafického prostředí. Výsledky práce jsou publikovány na repozitáři GitHub.
Strategie online marketingu projektu iUcto.cz
Kuděla, Ondřej ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Knechtl, Jiří (oponent)
Podíl online marketingových aktivit na celkovém marketingu společností neustále roste. Bez online marketingové strategie však není možné aktivity efektivně koordinovat a využívat tak celého potenciálu, který online marketing nabízí. Tato práce si klade za hlavní cíl analyzovat stav online marketingových nástrojů projektu iUcto.cz a návrh doporučení, která následně umožní tvorbu efektivní a smysluplné online marketingové strategie. Jednotlivé nástroje online marketingu jsou popsány v teoretické části práce. Následuje krátký popis použitých nástrojů, představení projektu iUcto.cz a jeho konkurence, a jednotlivé analýzy webu iUcto.cz, v části praktické. V závěru práce jsou na základě těchto východisek uvedena konkrétní doporučení pro online marketingové kanály, které mohou být pro projekt iUcto.cz zajímavé.
PR články jako součást neplaceného budování zpětných odkazů
Kuděla, Ondřej ; Nemrava, Jan (vedoucí práce) ; Fidler, Petr (oponent)
Cílem této práce je definovat PR (Public Relations) články z hlediska optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO) a popsat možnosti publikování PR článků na internetových serverech v České republice. V úvodu práce je představena teorie budování zpětných odkazů webu (linkbuilding), což zvyšuje pozice webu ve vyhledávačích na určená klíčová slova. Práce se zaměřuje na neplacený linkbuilding a kromě publikace PR článků popisuje i další možné druhy aktivit. Další část práce je zaměřena na význam PR článků pro využití hlavně při SEO, ale i z pohledu všeobecného marketingu. V poslední části práce je prakticky demonstrována publikace PR článků na vybraných PR serverech a také jsou zde zmíněny užitečné nástroje.

Viz též: podobná jména autorů
3 Kuděla, Ondřej
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.