Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza a vizualizace sociální sítě
Kudělka, Miloš ; Mráz, František (vedoucí práce) ; Skopal, Tomáš (oponent)
Práce studuje starší i současné metody v oblasti analýzy a vizualizace sociálních sítí a vybrané metody dále podrobněji popisuje. Následuje průzkum současného stavu software a vybrané aplikace jsou vyzkoušeny a zhodnoceny dle jejich vhodnosti na sledování vývoje dynamických sociálních sítí, tj. sítí s časovými informacemi. Na základě těchto průzkumů je navržena a implementována aplikace, která umožňuje analyzovat a vizualizovat vývoj dynamických sítí v čase. Tato aplikace je poté vyzkoušena na síti spoluautorství z oblasti computer science prostředníctvím databáze odborných článků DBLP. V práci jsou také prezentovány výsledky expeimentů provedených s implementovanými algoritmy.
3D Computer Vision on the Android Platform
Vášová, Viktorie ; Mach, Lukáš (vedoucí práce) ; Kudělka, Miloš (oponent)
Práce se zabývá problémem automatické rekonstrukce 3D informace z páru fo- tografií. Zkoumá, do jaké míry je možné tuto úlohu vyřešit na mobilním tele- fonu běžícím na platformě Android. Základem práce je popis několika algoritmů v oblasti hledání korespondencí mezi fotografiemi. Obsahem je rovněž popis hlavních specifik zvolené platformy z vývojářského hlediska. Uvedené algoritmy jsou pak vhodným způsobem využity pro návrh řešení zajišťující automatickou 3D rekonstrukci. Ta běží čistě na mobilním telefonu a zahrnuje jak prvotní snímání fotografií kamerou mobilního telefonu, tak finální vizualizaci. Součástí práce je softwarová implementace popisované aplikace.
Ohodnocovaci funkce v Atari Go
Kudělka, Miloš ; Hric, Jan (vedoucí práce) ; Majerech, Vladan (oponent)
V předložené práci je popsán návrh a implementace prostředí pro hraní Atari Go včetně implementace algoritmů pro hledání nejlepších tahů mini-maxu a minimaxu s alfa-beta prořezáváním. Následně je popsán návrh a implementace parametrizovatelné ohodnocovací funkce a výběr vhodných rysů pozice. Tato funkce pak hodnocením těchto rysů umožňuje hodnocení pozice v Atari Go. Dále je předveden způsob vylepšování parametrů ohodnocovací funkce - je navržen a na tento problém aplikován a implementován jednoduchý učící algoritmus, který parametry funkce pomocí hraní partií zlepšuje. V práci jsou také předvedeny výsledky provedených vylepšování.
3D Computer Vision on the Android Platform
Vášová, Viktorie ; Mach, Lukáš (vedoucí práce) ; Kudělka, Miloš (oponent)
Práce se zabývá problémem automatické rekonstrukce 3D informace z páru fo- tografií. Zkoumá, do jaké míry je možné tuto úlohu vyřešit na mobilním tele- fonu běžícím na platformě Android. Základem práce je popis několika algoritmů v oblasti hledání korespondencí mezi fotografiemi. Obsahem je rovněž popis hlavních specifik zvolené platformy z vývojářského hlediska. Uvedené algoritmy jsou pak vhodným způsobem využity pro návrh řešení zajišťující automatickou 3D rekonstrukci. Ta běží čistě na mobilním telefonu a zahrnuje jak prvotní snímání fotografií kamerou mobilního telefonu, tak finální vizualizaci. Součástí práce je softwarová implementace popisované aplikace.
Analýza a vizualizace sociální sítě
Kudělka, Miloš ; Mráz, František (vedoucí práce) ; Skopal, Tomáš (oponent)
Práce studuje starší i současné metody v oblasti analýzy a vizualizace sociálních sítí a vybrané metody dále podrobněji popisuje. Následuje průzkum současného stavu software a vybrané aplikace jsou vyzkoušeny a zhodnoceny dle jejich vhodnosti na sledování vývoje dynamických sociálních sítí, tj. sítí s časovými informacemi. Na základě těchto průzkumů je navržena a implementována aplikace, která umožňuje analyzovat a vizualizovat vývoj dynamických sítí v čase. Tato aplikace je poté vyzkoušena na síti spoluautorství z oblasti computer science prostředníctvím databáze odborných článků DBLP. V práci jsou také prezentovány výsledky expeimentů provedených s implementovanými algoritmy.
Ohodnocovaci funkce v Atari Go
Kudělka, Miloš ; Majerech, Vladan (oponent) ; Hric, Jan (vedoucí práce)
V předložené práci je popsán návrh a implementace prostředí pro hraní Atari Go včetně implementace algoritmů pro hledání nejlepších tahů mini-maxu a minimaxu s alfa-beta prořezáváním. Následně je popsán návrh a implementace parametrizovatelné ohodnocovací funkce a výběr vhodných rysů pozice. Tato funkce pak hodnocením těchto rysů umožňuje hodnocení pozice v Atari Go. Dále je předveden způsob vylepšování parametrů ohodnocovací funkce - je navržen a na tento problém aplikován a implementován jednoduchý učící algoritmus, který parametry funkce pomocí hraní partií zlepšuje. V práci jsou také předvedeny výsledky provedených vylepšování.
Image Quality Assessment
Kudělka, Miloš
Image quality assessment is a difficult problem in the field of image processing without any acceptable solution yet. Quality assessment of textures, which is the topic of this work, is even harder problem. This work presents an overview and a description of current state of the art methods as well as brief experiments on textures and a discussion about the usability of these methods on textures.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kudelka, Martin
1 Kudělka, M.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.