|
Textový editor pro seniory
Kudela, Ondřej ; Kubánková, Anna (oponent) ; Komosný, Dan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací jednoduchého textového editoru přizpůsobeného pro seniory ve věkové skupině 90 let a více. Textový editor je jednou z aplikací operačního systému pro seniory, který slouží pro ulehčení práce na počítači. Cílem práce je sestavit jednoduše ovladatelný textový editor podporující základní formátování pomocí značkovacího jazyka Markdown a implementovat vhodnou formu správy dokumentů a jejich archivace. Práce popisuje zhotovený programový kód, překlad jazyka Markdown do dokumentu PDF, formátování textu, práci se soubory, vícejazyčný překlad aplikace, hlasovou asistenci a vývoj grafického prostředí. Výsledky práce jsou publikovány na repozitáři GitHub.
|
|
Strategie online marketingu projektu iUcto.cz
Kuděla, Ondřej ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Knechtl, Jiří (oponent)
Podíl online marketingových aktivit na celkovém marketingu společností neustále roste. Bez online marketingové strategie však není možné aktivity efektivně koordinovat a využívat tak celého potenciálu, který online marketing nabízí. Tato práce si klade za hlavní cíl analyzovat stav online marketingových nástrojů projektu iUcto.cz a návrh doporučení, která následně umožní tvorbu efektivní a smysluplné online marketingové strategie. Jednotlivé nástroje online marketingu jsou popsány v teoretické části práce. Následuje krátký popis použitých nástrojů, představení projektu iUcto.cz a jeho konkurence, a jednotlivé analýzy webu iUcto.cz, v části praktické. V závěru práce jsou na základě těchto východisek uvedena konkrétní doporučení pro online marketingové kanály, které mohou být pro projekt iUcto.cz zajímavé.
|
|
PR články jako součást neplaceného budování zpětných odkazů
Kuděla, Ondřej ; Nemrava, Jan (vedoucí práce) ; Fidler, Petr (oponent)
Cílem této práce je definovat PR (Public Relations) články z hlediska optimalizace stránek pro vyhledávače (SEO) a popsat možnosti publikování PR článků na internetových serverech v České republice. V úvodu práce je představena teorie budování zpětných odkazů webu (linkbuilding), což zvyšuje pozice webu ve vyhledávačích na určená klíčová slova. Práce se zaměřuje na neplacený linkbuilding a kromě publikace PR článků popisuje i další možné druhy aktivit. Další část práce je zaměřena na význam PR článků pro využití hlavně při SEO, ale i z pohledu všeobecného marketingu. V poslední části práce je prakticky demonstrována publikace PR článků na vybraných PR serverech a také jsou zde zmíněny užitečné nástroje.
|