Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kognitivní přístup ke vzdělávání
Kuchtíková, Nicole ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Nekovářová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje dva kognitivní procesy, které jsou součástí učícího se procesu. V literárně přehledové části je nejdříve popsán současný stav a cíle vzdělávací politiky České republiky s důvody, proč bychom se měli zajímat o kognitivní procesy v učení. Práce pohlíží na učící se proces především z pohledu kognitivní psychologie. Jsou zde rozvedeny dva kognitivní procesy, a to pozornost a paměť. Obě kapitoly začínají teoretickým úvodem a pokračují konkrétními doporučeními a poznatky, které mohou využít učitelé i studenti v praxi. Praktická část obsahuje návrh výzkumu, který si klade za cíl kvantitativní metodou zjistit sílu efektu cvičného testování jako jedné z více strategií učení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.