Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Psychologická problematika vzdělávání dospělých
Kubasová, Ivana ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce) ; Štěpánek, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zaměřuje na proces učení dospělých ve vzdělávání. Na tuto problematiku se dívá z psychologického pohledu. Nejprve vymezuje nezbytné ústřední pojmy, jako jsou vzdělávání, učení, docilita apod. Poté uvádí vybrané psychologické teorie učení. Co se týče stylů učení, podrobněji vysvětluje Kolbův cyklus zkušenostního učení. Dále se věnuje vnitřním a vnějším podmínkám učení. V následující kapitole se zaměřuje na osobnost jak dospělého žáka, tak lektora. Pozornost je také věnována jejich vzájemnému vztahu při procesu vzdělávání (učení). Samostatná kapitola je pak věnována vlivu fyziologických změn na proces učení dospělých. Posledním sledovaným tématem je programované učení v protikladu s učením sebeřízeným.
Plánování osobního rozvoje pracovníků
Kubasová, Ivana ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá plánováním osobního rozvoje pracovníků se zaměřením na cíle a perspektivy současné praxe. Pozornost je věnována osobnímu rozvoji pracovníka v organizaci, souvislostem mezi řízením pracovního výkonu a plánováním osobního rozvoje, hlavním tendencím při sestavování plánů a nástrojům a metodám používaným při tvorbě a realizaci rozvojových plánů. Práce zkoumá přínos plánování osobního rozvoje pracovníků jak pro organizaci, tak pro profesní i soukromý život pracovníků. Zaměřuje se na vymezení oblastí přístupu organizace k osobnímu rozvoji pracovníků, jejich kompetencím a učení. Analyzuje postup vytváření plánů osobního rozvoje. Součástí diplomové práce je analýza výsledků kvalitativního šetření realizovaného v osmnácti organizacích v České republice, jehož předmětem bylo zmapování systému využívání plánů osobního rozvoje v praxi. Na základě výsledků analýzy jsou navržena doporučení ke zlepšení efektivity osobního rozvoje pracovníků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Psychologická problematika vzdělávání dospělých
Kubasová, Ivana ; Štěpánek, Zdeněk (oponent) ; Šnýdrová, Ivana (vedoucí práce)
Tato práce se zaměřuje na proces učení dospělých ve vzdělávání. Na tuto problematiku se dívá z psychologického pohledu. Nejprve vymezuje nezbytné ústřední pojmy, jako jsou vzdělávání, učení, docilita apod. Poté uvádí vybrané psychologické teorie učení. Co se týče stylů učení, podrobněji vysvětluje Kolbův cyklus zkušenostního učení. Dále se věnuje vnitřním a vnějším podmínkám učení. V následující kapitole se zaměřuje na osobnost jak dospělého žáka, tak lektora. Pozornost je také věnována jejich vzájemnému vztahu při procesu vzdělávání (učení). Samostatná kapitola je pak věnována vlivu fyziologických změn na proces učení dospělých. Posledním sledovaným tématem je programované učení v protikladu s učením sebeřízeným.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.