Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing aplications in non-profit organization "Lékořice"
Kušniráková, Dana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Čatloš, Dušan (oponent)
Neziskový sektor představuje téma stále více diskutovanější , zejména pokud hovoříme o konzumní společnosti jakou je ta dnešní. Organizace neziskového sektoru a různé dobrovolné sdružení jsou zde na to, aby pomáhali lidem, s nimiž se osud krutě zahrál, a kteří jsou často přehlíženi nejen obyčejnými lidmi ale i státem. Tématem této bakalářské práce je aplikace marketingu v konkrétní neziskové organizaci, resp. jeho využití a následný vývoj. Práce pozůstává ze tří částí. V první části se zaobírám teoretickými východisky, tedy co jsou to neziskové organizace, jejich klasifikace, financování a zároveň je zde popsán marketing v neziskové organizaci v teoretické rovině. Druhá část se zabývá již konkrétní organizací, její historií vzniku, marketingovým mixem aplikovaným v organizaci, financováním této organizace. V závěru druhé častí jsem se snažila popsat přínos dané neziskové organizace na jednom nemocničním oddělení, kde organizace působí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.