Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh prezentace metadat reportů z IBM Cognos BI
Kryszczuk, Darius ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Voňka, David (oponent)
Během posledních let došlo k dramatickému nárůstu objemu dat v podnicích, čímž se mnohonásobně zvýšila také jejich důležitost pro potřeby rozhodování a plánování. Oblast, která se touto problematikou zabývá, se nazývá Business Intelligence (BI). Implementace aplikací, zaměřujících se na BI, je ale často orientována pouze na izolované projekty, které přinášejí jen dílčí efekty. Lze tedy tvrdit, že BI doposud nesehrává očekávanou integrační roli podnikových informačních systémů. Tento fakt v podniku způsobuje negativní dopady, jimiž např. jsou: obtížnější vyhledatelnost výstupů analytických aplikací, značné zhoršení kvality jejich výstupních dat, zvýšení nákladů na správu BI systémů, a jiné. Integrací dílčích BI systémů a přenesením jejich BI metadat do jednoho informačního systému, je možné získat jednotný metadatový systém, sloužící jako "vstupní brána" pro všechny uživatele podniku, kteří hledají odpovídající výstupy analytických aplikací. Kromě benefitů z nahlížení na BI platformy z celopodnikové perspektivy, vyplývají další z charakteru informačních systému pro správu metadat, a to: určení kvality a využitelnosti reportů, prodlužování životního cyklu, spoluvytváření znalostní báze, konsolidace pojmů v podniku, lepší vyhledatelnost a srozumitelnosti výstupů analytických aplikací. Cílem této diplomové práce je vytvoření prezentace metadat a její realizaci do vybraného informačního systému, aby byly splněny výše popsané výhody z aplikování podnikových metadat.
Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.
Kryszczuk, Darius ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Ďoubalová, Eva (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Návrh marketingové strategie společnosti Jazyky v zahraničí, s.r.o.", je na základě situační analýzy podniku a strategických marketingových nástrojů segmentace, určení cílových trhů a positioningu sestavit marketingovou strategii. V metodologické části se zabývám jednotlivými prvky strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení stávající situace podniku, analyzování marketingového mixu a návrhu doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.