Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Extrakce podrobných informací z plastických otisků prstů
Krsička, Tomáš ; Sakin, Martin (oponent) ; Kanich, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se zabývá automatickou analýzou plastických otisků prstů a extrakcí statistických informací z nich. Aplikace za pomocí algoritmu pro zvýraznění textury oddělí oblast s otiskem a z ní získá šířku a hustotu papilárních linií. Naměřené hodnoty jsou poté převedeny pomocí automaticky získaného ppi na mm a vhodně exportovány. Tyto informace lze následně použít pro odhadnutí věku člověka, který tento otisk zanechal. Výsledky na většině dat prokázaly větší šířku linií u mužů a zvětšující se šířku s věkem.
Extrakce podrobných informací z plastických otisků prstů
Krsička, Tomáš ; Sakin, Martin (oponent) ; Kanich, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se zabývá automatickou analýzou plastických otisků prstů a extrakcí statistických informací z nich. Aplikace za pomocí algoritmu pro zvýraznění textury oddělí oblast s otiskem a z ní získá šířku a hustotu papilárních linií. Naměřené hodnoty jsou poté převedeny pomocí automaticky získaného ppi na mm a vhodně exportovány. Tyto informace lze následně použít pro odhadnutí věku člověka, který tento otisk zanechal. Výsledky na většině dat prokázaly větší šířku linií u mužů a zvětšující se šířku s věkem.
Analýza marketingového mixu České spořitelny, a.s.
Strnad, Lukáš ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Krsička, Tomáš (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza komunikačního mixu největšího bankovního domu v České republice -- Česká spořitelna, a.s. Práce je rozdělená do dvou částí. V první teoretické části je zpracována problematika nejprve marketingového mixu a dále se detailněji zaměřuje na komunikační mix. Jde o teorii související s reklamou, osobním prodejem, PR a podobně. Práce pojednává i o nových nástrojích marketingu. V druhé praktické části je charakterizována Česká spořitelna, a.s. a je zde představena podoba a podstata nového reklamního konceptu v rámci celé skupiny Erste. Metodou deskripce jsou zde popsány aktuální kampaně banky, detailněji se práce věnuje hlavní činnosti bankovních poradců -- osobnímu prodeji. Součástí jsou i sponzoringové a PR aktivity a na závěr je provedeno šetření o povědomí klientů nové kampaně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.