Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Social CRM a nové přítupy k marketingu na internetu
Harášek, Luboš ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Kroupa, Lukáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza způsobů, kterými se firmy, podnikatelé či osobnosti mohou marketingově prezentovat na internetu, zejména v souvislosti s rozšiřováním sociálních sítí a s růstem významu internetu jako komunikačního prostředku. Společně s možnostmi nových marketingových prostředků se zaměřím také na jejich vliv na spotřebitele a uživatele internetu. Cílů diplomové práce bude dosaženo na základě studia internetových zdrojů, odborných časopisů a knih a dále průzkumem mezi uživateli internetu. Tento průzkum bude realizován pomocí internetového dotazníku. Diplomová práce je rozdělena do pěti částí. V prvních dvou je popsáno prostředí současného internetu, jako jsou sociální sítě, technologie, Social CRM a definice Web 2.0. Třetí část se zabývá technologickými možnostmi propojení sociálních sítí s externími aplikacemi. Čtvrtá, praktická část diplomové práce, je zaměřena na výzkum mezi uživateli internetu a jejich názor a chování na internetu v souvislosti s marketingem a pátá obsahuje zamyšlení nad budoucím vývojem a využitím marketingu na internetu. Přínos této práce vidím jak v získání nových poznatků pro potenciální inzerenty na internetu, kdy se mohou na základě mých výsledků rozhodnout a inspirovat některými současnými i budoucími řešeními inzerce, ale také pro již stávající poskytovatele reklamního prostoru na internetu a inzerenty, kteří dostanou informaci o tom, jak různé způsoby jejich propagace ovlivňují konzumenty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.