Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie prodeje chiili produktů
Krmíček, Martin ; Škoda, Martin (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie vlastního fungujícího podnikatelského konceptu zaměřujícího se na zpracování chilli papriček. V práci se v jednotlivých částech zaměřím na analýzu současného stavu, příleţitostí a hrozeb, aţ po návrh nápravných opatření vedoucích k dosaţení stanovených cílů, generaci zisku a marketingových aktivit
Návrh marketingové strategie prodeje chiili produktů
Krmíček, Martin ; Škoda, Martin (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové strategie vlastního fungujícího podnikatelského konceptu zaměřujícího se na zpracování chilli papriček. V práci se v jednotlivých částech zaměřím na analýzu současného stavu, příleţitostí a hrozeb, aţ po návrh nápravných opatření vedoucích k dosaţení stanovených cílů, generaci zisku a marketingových aktivit

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.