Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Konsolidace půjček
KREJČÍKOVÁ, Lenka
Cílem bakalářské práce je zmapování nabídky trhu a zákonných podmínek v souvislostech obtíží se splácením úvěru. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy půjčka, úvěr, úrok, úroková sazba a roční procentní sazba nákladů a rozdělení úvěrů. Dále navazují základní informace o konsolidaci půjček, právní úprava smlouvy o půjčce a smlouvy o úvěru. Poslední část z literárního přehledu se zabývá insolvenčním zákonem a možnostmi řešení úpadku. V praktické části je nejdříve srovnáno celkového zadlužení domácností v letech 2007-2016, dále navazuje vývoj zadluženosti domácností v roce 2015 a vývoj insolvencí v České republice v letech 2008-2015. Pro analyzování nabídky na trhu byly vybrány produkty České spořitelny, a.s., GE Money bank, a.s. a Sberbank CZ, a.s. Pro jejich porovnání byly vytvořeny tři modelové situace, které byly spočítány pro jednotlivé banky. V závěru bakalářské práce jsou vyhodnoceny výsledky modelových situací a zvoleny nejvýhodnější varianty pro klienty.
Marketingová strategie restaurací Potrefená Husa
Krejčíková, Lenka ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií restaurace Potrefená husa Resslova patřící do franchisingové sítě Pivovarů Staropramen. Cílem této bakalářské práce je navržení nové marketingové strategie restaurace Potrefená husa Resslova na základě analýzy současného marketingového prostředí a opírající se o výsledky provedeného dotazníku zaměřeného na typologii zákazníka. Jako doplněk těchto výsledků poslouží navíc analýza marketingové kampaně na internetovém portálu Slevomat.cz Teoretická část práce popisuje nejprve franchising, jeho výhody a nevýhody a postavení ve světě, dále strategický marketingový proces a marketingový výzkum. V praktické části se čtenář dozví informace o Pivovarech Staropramen a jejich konceptu Potrefená husa. Následující část je zaměřena na představení konkrétní restaurace Potrefená husa Resslova a věnuje se jejímu současnému marketingovému prostředí, které společně s provedeným dotazníkem ústí ve SWOT analýzu. Závěr práce se věnuje navržení nové marketingové strategie.

Viz též: podobná jména autorů
3 KREJČÍKOVÁ, Lenka
2 Krejčíková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.