Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hlavní směry rozvoje ekonomických fakult zemědělských univerzit v České republice
Krejčí, Petr ; Majerová, Věra (vedoucí práce) ; Krejčířová, Olga (oponent)
Clovek na trhu prace stravi zhruba 40 let a musi se prizpusobovat stale novym zmenam. Kvuli praci je treba vzdelavat se cely zivot. Celozivotnfmu vzdelavani by se mely venovat vsechny resorty. Na tuto tezi musi reagovat resort zemedelstvi v uzke spolupraci se subjekty, ktere vzdelavani poskytuji - se zemedelskymi vysokymi skolami. Rigor6zni prace je koncipovana do dvou zakladnich oblasti. Prvni tvorf teoreticka vychodiska pro oblast druhou jejiz podstatou je setreni zamerene na proces realizace celozivotniho vzdelavani na vybranych institucich. Cil prace vychazi ze tri zakladnich fenomenu: )r poukazat na spojitost ve vyvoji odvetvi zemedelstvi a zemedelskeho vysokeho skolstvi, )r vymezit ceske zemedelske univerzity jako soucast ceske vzdelavaci soustavy, )r zamefit se na zkoumani vztahu ekonomicky orientovanych zemedelskych vysokych skol k procesum celozivotniho vzdelavani. Vlastni uvod do problematiky je koncipovan v kapitole vyvoj ceskeho venkova zemedelstvi po roce 1989, ve ktere jsou zahrnuty zmeny zemedelstvi v transformacnim obdobi a perspektivy ceskeho venkova. Pedagogicke aspekty specifik vysokoskolske pedagogiky jako subjektu realizujiciho celozivotni vzdelavani popisuje kapitola zamerena na edukacni procesy v kontextu celozivotniho vzdelavani. Je zde sledovan rozvoj vysokoskolske pedagogiky, jsou...
Proměny kvality života osob s mentálním postižením na půdorysu Vincentina
Hublar, Jaromír ; Titzl, Boris (vedoucí práce) ; Kysučan, Jaroslav (oponent) ; Krejčířová, Olga (oponent)
NÁZEV: Proměny kvality života osob s mentálním postižením na půdorysu Vincentina AUTOR: Jaromír Hublar KATEDRA: Katedra speciální pedagogiky ŠKOLITEL: Doc. PhDr. Boris Titzl, Ph.D. ABSTRAKT: Kvalita života je pozitivní hodnotou pro osoby s mentálním postižením. Jejich snížená intelektová úroveň však této kvalitě života dává jiný rozměr než je chápání kohokoliv jiného. I oni jsou schopni jistého racionálního náhledu, ale s větším důrazem na citový aspekt každodenních prožívaných událostí. Pro jejich prožívání má specifický význam smysluplná práce. Ukázalo se, že pracovní činnosti lze realizovat dvojím způsobem: pracovní výchovou zaměřenou na hodnotitelné výsledky účelově zaměřené práce a pracovní "terapií", která nabyla ve Vincentinu specifické podoby - jednak jako faktické pracovní rehabilitace a jednak jako motopedagogická forma pracovní výchovy. Lze zobecnit s platností širší než jen pro Vincentinum, že v pracovní výchově lze obecně vysledovat tři linie a to, medicínskou, pedagogickou a sociálně charitativní. Pracovní výchova resp. terapie je tedy nosným prvkem veškeré výchovné podpory osob s mentálním postižením, což lze prokázat na faktech z vývojových proměn speciálních institucí jako bylo (v zakladatelském období před 1. světovou válkou, v době zvědečtění této péče v období meziválečném a v...
Hlavní směry rozvoje ekonomických fakult zemědělských univerzit v České republice
Krejčí, Petr ; Majerová, Věra (vedoucí práce) ; Krejčířová, Olga (oponent)
Clovek na trhu prace stravi zhruba 40 let a musi se prizpusobovat stale novym zmenam. Kvuli praci je treba vzdelavat se cely zivot. Celozivotnfmu vzdelavani by se mely venovat vsechny resorty. Na tuto tezi musi reagovat resort zemedelstvi v uzke spolupraci se subjekty, ktere vzdelavani poskytuji - se zemedelskymi vysokymi skolami. Rigor6zni prace je koncipovana do dvou zakladnich oblasti. Prvni tvorf teoreticka vychodiska pro oblast druhou jejiz podstatou je setreni zamerene na proces realizace celozivotniho vzdelavani na vybranych institucich. Cil prace vychazi ze tri zakladnich fenomenu: )r poukazat na spojitost ve vyvoji odvetvi zemedelstvi a zemedelskeho vysokeho skolstvi, )r vymezit ceske zemedelske univerzity jako soucast ceske vzdelavaci soustavy, )r zamefit se na zkoumani vztahu ekonomicky orientovanych zemedelskych vysokych skol k procesum celozivotniho vzdelavani. Vlastni uvod do problematiky je koncipovan v kapitole vyvoj ceskeho venkova zemedelstvi po roce 1989, ve ktere jsou zahrnuty zmeny zemedelstvi v transformacnim obdobi a perspektivy ceskeho venkova. Pedagogicke aspekty specifik vysokoskolske pedagogiky jako subjektu realizujiciho celozivotni vzdelavani popisuje kapitola zamerena na edukacni procesy v kontextu celozivotniho vzdelavani. Je zde sledovan rozvoj vysokoskolske pedagogiky, jsou...
Systém vzdělávání v Armádě České republiky s důrazem na motivaci
Rusinová, Zuzana ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Krejčířová, Olga (oponent)
Cílem diplomové práce je za pomoci studia odborné literatury vymezit systém vzdělávání Armády České republiky a zjistit, zda je dostatečně motivující pro její příslušníky. Praktickým cílem je hledání rezerv pro zkvalitnění vzdělávání zaměstnanců vojenské organizace, kdy pomocí dotazníkového šetření zjišťovány názory příslušníků AČR na zabezpečení jejich vzdělání, na jejich vztah k nutnosti studia cizích jazyků a jeho využitelnosti při jejich služebním zařazení a ujištění se o významnosti vzdělávání jako motivačního faktoru vstupu zaměstnanců do AČR. Ke splnění cílů byly použity tyto metody: indukce a dedukce, studium a analýza textů a dokumentů, metoda komparace, metoda ohniskových odpovědí, zúčastněné pozorování a metoda dotazování. Stanovený cíl, byl v rámci zpracování diplomové práce splněn. Oprávněnost tohoto tvrzení je dokázána pomocí vytyčených hypotéz a jejich verifikací. Pomocí použitých metod bylo zjištěno, že Armáda České republiky má vhodně nastavený systém přípravy vojenského personálu, který napomáhá efektivnímu řízení oblasti vzdělávání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.