Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza využití internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě (Cedar home)
Krausová, Lenka ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Krbec, Lukáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá internetovou reklamou typu PPC (Pay-Per-Click). Je zde uveden ucelený popis této reklamy a její výhody a nevýhody. Zmiňuje se také o metodách analýzy návštěvnosti webů. Jako příklad je uveden systém Google Analytics. Hlavním cílem práce je provedení analýzy internetové reklamy typu PPC v konkrétní firmě. Pro realizaci analýzy jsem si vybrala firmu CEDAR HOME s.r.o., která se zabývá stavbou dřevěných domů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.