Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využívání mediatypů v FMCG kategorii - jogurtové výrobky
Kraft, Zdeněk ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Smékal, Vít (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním mediatypů v kategorii rychloobrátkového zboží se zaměřením na jogurtové výrobky. V teoretické části jsou popsány subjekty a fungování mediálního trhu, důležité mediální ukazatele, výzkumy a projekty na monitorování reklamních výdajů. Po rozdělení médií z teoretického hlediska následuje kapitola zkoumající trhy jednotlivých mediatypů spolu s jejich charakteristikou, která vyústí ve zhodnocení jejich výhod a nevýhod pro reklamní komunikaci. Závěrečná část práce analyzuje mediamix a reklamní výdaje na celém českém reklamním trhu, trhu FMCG a trhu jogurtů, kde porovnává komunikaci vybraných významných výrobců.
Podpora inovačního podnikání prostřednictvím OPPI 2007 - 2013
Kraft, Zdeněk ; Lukáš, Zdeněk (vedoucí práce) ; Cupák, Patrik (oponent)
Práce vymezuje základní pojmy v oblasti inovací, popisuje inovační prostředí v ČR a na základě komparace se zeměmi EU a dalšími vybranými státy světa identifikuje jeho slabé stránky. Přes nastínění tvorby strategických dokumentů pro inovační podnikání na našem území představuje nastavení OPPI a jeho jednotlivých programů. Na závěr hodnotí adekvátnost směřování veřejné podpory prostřednictvím OPPI na určené problematické oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.