Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociálně-pedagogické přístupy v práci školního metodika prevence na ZŠ
Kracíková, Kristýna ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Burešová, Karolína (oponent)
a klíčová slova Abstrakt: Diplomová práce se zabývá tématem Sociálně-pedagogických přístupů v práci školního metodika prevence na ZŠ. Cílem této práce je zjistit, jaké přístupy a techniky využívají školní metodici prevence ve své praxi a jak o nich uvažují. Pojednává o sociálně- pedagogických přístupech a vybraných technikách, které využívá ve své práci školní metodik prevence. Popisuje specifika jeho role a náplně práce. Nahlíží na legislativní rámec v pracovní oblasti, metodikovo vzdělání, zařazení, kompetence a odměňování. Popisuje ideální obraz metodikovy osobnosti, upozorňuje na rizika v jeho práci a etickou stránku povolání. Zaměřuje se na konkrétní činnosti v náplni práce školního metodika prevence. Definuje vybrané sociálně-pedagogické přístupy a techniky, zařazuje je do praktického rámce. Empirická část práce ověřuje teoretickou část práce výzkumem. Hlavní výsledky výzkumu ukazují, že školní metodici prevence využívají sociálně-pedagogické přístupy v praxi. Stejně tak využívají rozmanitou škálu sociálně-pedagogických technik, pokud k tomu mají potřebný časový rámec. Většina školních metodiků prevence zastává přístup humanistický, vyšší procento je zastáncem nedirektivního směřování žáků. Klíčová slova: sociálně-pedagogické přístupy, sociálně-pedagogické techniky, školní metodik prevence,...

Viz též: podobná jména autorů
2 Kracíková, Karolína
1 Kracíková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.