Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
ANALÝZA MARKETINGOVÉ STRAGEGIE ZNAČKY BIOTHERM HOMME
Radášová, Nikola ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Krňávek, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je přiblížit čtenáři novou rychle rostoucí tržní kategorii pánské kosmetiky prostřednictvím analýzy marketingové strategie vybrané značky selektivní pánské kosmetiky Biotherm Homme a návrhem na zlepšení její pozice na českém trhu. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola vymezuje teoretická marketingová východiska, definuje základní strategické pojmy a popisuje tvorbu marketingového plánu. Úkolem druhé kapitoly je zmapovat vývoj pánské kosmetiky na mezinárodním trhu a jeho porovnání s ne tolik rozvinutým českým trhem. Pozornost je věnovaná také historii této tržní kategorie a poznatkům o mužském spotřebitelském a nákupních chování v dané kategorii. Třetí kapitola se soustředí na představení samotné zkoumané značky Biotherm Homme, její marketingové strategie a současnou pozici na trhu. Obsahem čtvrté kapitoly jsou výsledky důkladného kvantitativního i kvalitativního průzkumu trhu, který má čtenáři poskytnout bližší pohled na dané téma na českém trhu a dále přináší cenné informace pro vypracování poslední kapitoly. Poslední pátá kapitola se zabývá doporučeními na zlepšení současné pozice zkoumané značky na českém trhu. Autorka v ní navrhuje konkrétní kroky dle jednotlivých složek marketingové mixu, které mají za cíl primárně zvýšit povědomí o této značce na českém trhu a podpořit rekrutaci nových zákazníků, a tím pádem i zvýšit prodeje a tržní podíl.
Analýza trhu péče o pleť v ČR
Krňávek, Tomáš ; Koudelka, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá trhem kosmetiky a hlavně péče o pleť a jejím cílem je tento trh analyzovat. V teoretické části se krátce zabývá historií kosmetiky a vymezení hlavních produktových kategorií. Dále analyzuje hlavní hráče na trhu a porovnává český a západní trh péče o pleť. Velkou pozornost práce věnuje marketingovému mixu a jeho odlišnostem v závislosti na tržním segmentu a představení hlavních značek, působících na trhu péče o pleť. V praktické části se věnuje nejdříve analýze primárních dat získaných pomocí dotazníku a v druhé části segmentaci trhu na základě těchto dat pomocí statistického programu IBM SPSS 21. Odkryté segmenty jsou popsány a je pro ně navržena krátká strategie na úrovni marketingového mixu.
Marketing HC Sparta Praha
Krňávek, Tomáš ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Klimíček, Tomáš (oponent)
Cílem práce je popsat a přiblížit vybrané marketingové skutečnosti a témata na příkladech z praxe. Dále se práce zabývá analýzou příjmů českého sportovního klubu ve srovnání se zahraničím. Praktická část je věnována marketingové praxi v hokejovém týmu HC Sparta Praha.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.