Název: ANALÝZA MARKETINGOVÉ STRAGEGIE ZNAČKY BIOTHERM HOMME
Překlad názvu: Analysis of marketing strategy of the brand Biotherm Homme
Autoři: Radášová, Nikola ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Krňávek, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Biotherm Homme; Marketingová strategie; Marketingový plán; Pánská kosmetika; Biotherm Homme; Marketing plan; Marketing strategy; Men's grooming

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42014

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197290


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet