Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Právní úprava ochrany životního prostředí ve vztahu k činnosti pozemkových spolků
Králová, Šárka ; Franková, Martina (vedoucí práce) ; Derlich, Stanislav (oponent)
Právní úprava ochrany životního prostředí ve vztahu k činnosti pozemkových spolků Diplomová práce se zabývá právní úpravou pozemkových spolků. Tento pojem není v českém právním prostředí příliš známý a povědomí o něm není hojně rozšířeno ani mezi veřejností. Jedná se o velmi perspektivní institut ochrany životního prostředí, který není závislý na státní moci. Pozemkový spolek je neziskovou nevládní organizací sdružující osoby, které se dobrovolně chtějí podílet na ochraně životního prostředí ve svém okolí. Nekonají tak ani z popudu státu, ani na základě ekonomické motivace, nýbrž na základě jejich pozitivního vztahu k přírodě a odpovědnosti vůči životnímu prostředí kolem nás. Diplomová práce se člení na pět kapitol. V první kapitole je popsáno, co je to pozemkový spolek, jak se zakládá a jaká je podstata jeho činnosti. Druhá kapitola obsahuje různé právní vztahy, které mohou pozemkové spolky za účelem péče o cenné pozemky uzavírat, a dále i některé zákonné nástroje využitelné pozemkovými spolky při jejich činnosti. Ve třetí kapitole jsou uvedeny další činnosti, které mohou pozemkové spolky vykonávat na poli ochrany životního prostředí, jako je ekologická výchova a osvěta, ekologické poradenství a účast v rozhodovacích procesech týkajících se ochrany životního prostředí. Čtvrtá kapitola popisuje...
Strategie společnosti Fiat ČR, spol. s r.o. při uvedení nového výrobku na zahraniční trh
Buřičová, Klára ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Králová, Šárka (oponent)
Diplomová práce se zabývá celým procesem uvedení nového výrobku FIAT 500 NUOVO na český trh. Úvodem je představena mateřská společnost FIAT S.p.A a dceřiná FIAT ČR spol. s r.o. Následuje charakteristika českého automobilového trhu a jeho vývoje s ohledem na postavení nového výrobku na trhu. V dalších dvou částech práce jsou shrnuty teoretické možnosti marketingu a jejich praktická aplikace ve společnosti FIAT při uvedení nového výrobku na trh. Závěrem jsou zhodnoceny použité metody a uveden návrh na jejich optimalizaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.