Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Kozelková, Marika ; MBA, Veronika Bednaříková, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu podniku a vytvořením marketingové strategie, která má za cíl uvedení nového produktu na trh, efektivní navýšení tržeb a zviditelnění podniku. Součástí práce je důkladná analýza makroprostředí, oborového prostředí a mikroprostředí podniku s výsledným sestavením SWOT analýzy. V závěru práce budou navržena doporučení pro všechny složky marketingového mixu, aby došlo ke zlepšení současné situace, a jejich ekonomického zhodnocení.

Viz též: podobná jména autorů
4 Kozelková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.