Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zobrazování a interakce objektů umístěných do 3D krajiny
Koza, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit systém powerupů (3D objekty) pro program TankGame. Práce obsahuje teoretický základ pro zobrazování objeků v 3D scéně, popisuje techniky používané při zobrazování těchto objektů. Dále poskytuje přehled procesu renderování 3D scény a popis implementace konkrétního zobrazovacího stroje v programu TankGame. Na závěr popisuje implementaci konkrétního systému zobrazovaných objektů (powerupů) pro program TankGame.
Zobrazování a interakce objektů umístěných do 3D krajiny
Koza, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit systém powerupů (3D objekty) pro program TankGame. Práce obsahuje teoretický základ pro zobrazování objeků v 3D scéně, popisuje techniky používané při zobrazování těchto objektů. Dále poskytuje přehled procesu renderování 3D scény a popis implementace konkrétního zobrazovacího stroje v programu TankGame. Na závěr popisuje implementaci konkrétního systému zobrazovaných objektů (powerupů) pro program TankGame.
Grafické demo v OpenGL řízené hudbou
Koza, Tomáš ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo naprogramovat grafické demo v OpenGL, které by příhodně reagovalo na hudbu, která bývá nedílnou součástí grafických dem. Práce pozůstává se dvou hlavních částí, první je vytvoření real-time grafického enginu a druhá vytvoření grafického dema, které by běželo na grafickém enginu vytvořeném jako součást této práce. První část spočívá ve vytvoření OpenGL aplikace, která by v reálnem čase renderovala scénu s použítím vybraných technik počítačové grafiky. Druhá část spočívá v grafické činnosti, potažmo modelovaní a texturování, vytváření animace a napojení na hudbu (reakce prostředí a animací na změny v hudební stopě).

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.