Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití obrazového materiálu v hodinách německého jazyka na prvním stupni základní školy
Kotyzová, Pavla ; Švermová, Dagmar (vedoucí práce) ; Nečasová, Pavla (oponent)
v předložené diplomové práci jsem se zabývala problematikou využití obrazového materiálu ve vyučovacích hodinách německého jazyka na prvním stupni základní školy. Obraz jako statické, plošné zobrazení patří mezi vizuální média a jeho využití ve výuce je známo již z dávné historie. Největším přínosem v této oblasti byl Jan Amos Komenský, který jako první využil systematicky spojení textu a obrazu ve výuce cizího jazyka. Četnost a význam používání obrazového materiálu se nadále měnily v závislosti na jednotlivých vyučovacích metodách. Podrobně jsem se zabývala funkcemi obrazu ve výuce cizího jazyka. Kromě primární estetické jsem nastínila několik funkcí didaktických, z nichž jednou z nejvýznamnějších je motivace žáků. U různých typů zobrazení se tyto funkce mění, proto jsem rozpracovala jejich typologii a definovala pojmy jako analogická a logická zobrazení, obrázky v užším slova smyslu, didaktické a autentické obrazy. Pro nastínění rozsahu možností využití obrazového materiálu jsem zpracovala několik návrhů a pracovních kroků, kterými je možné se inspirovat a ve vyučování s nimi aktivně pracovat. V této části jsem zdůraznila možnost propojení německého jazyka s jinými předměty. Mezipředmětová výuka, kterou využití obrazu umožňuje, je právě na prvním stupni základní školy velmi důležitá pro splnění cílů výuky...
Marketingový plán pro zvýšení prodeje tonerů
Křivová, Tereza ; Kotyzová, Pavla (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro firmu „DOTČENÝ SUBJEKT“, s.r.o. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část se věnuje vymezení problému a vytyčení cíle. Druhá část vymezuje teoretická východiska, ze kterých se vychází v praktické části. Ve třetí části je pozornost věnována samotné firmě, jejímu popisu a analýze problému. V poslední části je vytvořen návrh marketingového plánu.

Viz též: podobná jména autorů
1 KOTYZOVÁ, Patricie
2 Kotyzová, Pavlína
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.