Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití Facebooku k propagaci značky
Kotlaba, Josef ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poskytnout srozumitelný a ucelený návod, jak pomocí sociální sítě Facebook vytvořit vhodnou a efektivní prezentaci produktu, značky nebo firmy a využít k tomu všechny možnosti, které tato síť nabízí. V první části popíši, jaké prostředky síť Facebook nabízí, ve druhé části se budu věnovat tomu, jak tyto prostředky využít k vytvoření vhodné prezence na Facebooku. Ve třetí části popíši a nabídnu svůj názor na některé existující prezentace firem a značek a v závěrečné části se pak budu věnovat nekalým praktikám a metodám nevyžádané reklamy, které se na Facebooku objevují, popíši je a nabídnu příklady. Při tvorbě práce jsem vycházel z informací dostupných na Facebooku, jeho Nápovědě a stránkách pro vývojáře.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.