Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv současné reklamy na spotřební chování obyvatel v ČR
Koschantová, Klára ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Olšanová, Květa (oponent)
Má diplomová práce pojenává o vlivu současné reklamy na spotřební chování běžného spotřebitele v České republice. První část práce se věnuje reklamě, jejím formám a současným reklamním médiím. Celá jedna kapitola se pak zabývá teorií a chováním spotřebitele, jeho typologií a nákupním rozhodováním. Druhá část práce se opírá o statistiky a poukazuje na prováděné reklamní výzkumy. Poslední kapitola je věnována výsledkům vlastního dotazníkové šetření mezi občany České republiky, a to především v Jižních Čechách a v Praze. Pomocí vlastního šetření jsem se pokusila objanit otázku, zda má reklama na spotřebitele a jeho nákupní chování vliv.
Proexportní politika ČR (se zaměřením na aktivity CzechTrade a CzechInvest)
Koschantová, Klára ; Sato, Alexej (vedoucí práce) ; Petříček, Václav (oponent)
Moje bakalářská práce pojednává o proexportní politice ČR. V první části se věnuji proexportní politice a institucím, prostřednictvím kterých je tato podpora realizována. Ve druhé části jsem se blíže zaměřila především na 2 z těchto institucí, a sice agentury CzechTrade a CzechInvest, jejichž činnost se pokusím rozebrat a zhodnotit. Na základě této práce bych chtěla ověřit, zda je současná podpora na trhu dostatečná, a dále zhodnotit, zda je tato podpora prováděna správně a účinně. V závěru práce se také zmíním o plánovaném sloučení těchto agentur.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.