Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výskyt obojživelníků a plazů na lokalitách Prahy 11 a jejich využití ve školní praxi
Korejs, Kamil ; Andreska, Jan (vedoucí práce) ; Hanel, Lubomír (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na dva tematické celky. V první řadě se jedná o mapování výskytu obojživelníků (Amphibia) a plazů (Reptilia) na vybraných lokalitách Prahy 11 (Kunratice, Chodov). Během dvou po sobě následujících sezón jsem se zaměřil na výskyt jednotlivých druhů v této oblasti a na četnost jejich výskytu. Druhým tématem je využití extramurální (terénní, venkovní) výuky na základních a středních školách, s konkrétním využitím zmapovaných lokalit. Z těchto dvou tematických celků logicky vyplývá rozdělení této práce na dvě části. První část je spíše teoretická, zahrnuje podrobný popis oblasti a vybraných lokalit po všech stránkách. Také obsahuje biologii a ekologii přítomných druhů obojživelníků a plazů. Druhá část se zabývá extramurální výukou a exkurzemi, jednak obecně, jednak konkrétně v dané oblasti. Její součástí je zpracování a zhodnocení modelových přírodovědných vycházek na vytipované lokality se studenty. K výběru tématu mne vedlo několik důvodů. Prvním byl můj dlouhodobý zájem o obojživelníky a plazy. Dále pak podrobná znalost místního prostředí a podmínek, touha přispět k ochraně zdejší přírody a také vědomí, že extramurální výuka a podíl praxe ve výuce biologie je často opomíjen. Přitom se jedná o velmi důležitou formu výuky, která vede ke komplexnímu poznávání přírody pomocí...
Výskyt obojživelníků a plazů na lokalitách Prahy 11 a jejich využití ve školní praxi
Korejs, Kamil ; Hanel, Lubomír (oponent) ; Andreska, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na dva tematické celky. V první řadě se jedná o mapování výskytu obojživelníků (Amphibia) a plazů (Reptilia) na vybraných lokalitách Prahy 11 (Kunratice, Chodov). Během dvou po sobě následujících sezón jsem se zaměřil na výskyt jednotlivých druhů v této oblasti a na četnost jejich výskytu. Druhým tématem je využití extramurální (terénní, venkovní) výuky na základních a středních školách, s konkrétním využitím zmapovaných lokalit. Z těchto dvou tematických celků logicky vyplývá rozdělení této práce na dvě části. První část je spíše teoretická, zahrnuje podrobný popis oblasti a vybraných lokalit po všech stránkách. Také obsahuje biologii a ekologii přítomných druhů obojživelníků a plazů. Druhá část se zabývá extramurální výukou a exkurzemi, jednak obecně, jednak konkrétně v dané oblasti. Její součástí je zpracování a zhodnocení modelových přírodovědných vycházek na vytipované lokality se studenty. K výběru tématu mne vedlo několik důvodů. Prvním byl můj dlouhodobý zájem o obojživelníky a plazy. Dále pak podrobná znalost místního prostředí a podmínek, touha přispět k ochraně zdejší přírody a také vědomí, že extramurální výuka a podíl praxe ve výuce biologie je často opomíjen. Přitom se jedná o velmi důležitou formu výuky, která vede ke komplexnímu poznávání přírody pomocí...

Viz též: podobná jména autorů
3 KOREJS, Kryštof
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.