Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální sítě jako nástroj současného marketingu
Kononova, Anna ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá především praktickým využitím sociálních sítí v marketingu. Cílem práce je analyzovat přínos tohoto moderního prostředí pro podnikání a zhodnotit jeho budoucí potenciál. Teoretická část představuje zmapování pozice sociálních sítí v marketingu, možnosti implementace moderních nástrojů do této netradiční platformy a poskytuje přehled o hlavních výhodách a nevýhodách, plynoucích ze specifických charakteristik komunitních portálů. Praktická část obsahuje přehled současných a budoucích trendů na internetu a analýzu dvou dotazníkových šetření a rozhovoru s marketingovým ředitelem vybrané firmy ohledně SMM marketingu. Na základě těchto analýz je poté zpracován posudek důležitosti využití sociálních sítí v podnikání.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.