Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing historického objektu
Konáš, Daniel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce na téma Marketing historického objektu pojednává o marketingu historického objektu v turistické oblasti Jeseníky. Její podstatou je analýza jednotlivých oblastí marketingové koncepce historického objektu. Práce by také měla posloužit k objasnění marketingových představ o budoucím směřování objektu s vazbou na jejich reálnou uskutečnitelnost. Strukturu práce tvoří část metodická a následná část aplikační. V práci je provedena marketingové analýza, nadefinováno poslání objektu a jeho marketingových cílů, následně zvolení marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu (produkt, cen, distribuce a komunikace), sestavení marketingového plánu a následná marketingová kontrola. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky analýzy marketingové koncepce.
Finanční analýza podniku Agrostroj Pelhřimov, a.s.
Konáš, Daniel ; Lodr, Jakub (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Práce se zaměřuje na finanční analýzu společnosti Agrostroj Pelhřimov, a.s. za období 2002 až 2006. Práce obsahuje základní charakteristiku sledovaného podniku, dále je stručně vymezen použitý metodický aparát (analýza absolutních a poměrových ukazatelů, pravidla financování, analýza pracovního kapitálu, bankrotní resp. bonitní modely, rozklad ukazatele ROE a srovnání podniku s odvětvím), který je následně uplatněn v hlavní aplikační části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.