Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Předpoklady konsensuální komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem
Komžáková, Petra ; Kučírek, Jiří (vedoucí práce) ; Linková, Marie (oponent)
NÁZEV: Předpoklady konsensuální komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem ABSTRAKT: Komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem je ovlivněna především vývojovým obdobím žáka a specifiky školního prostředí. Předpokladem konsensuální komunikace je znát tyto vlivy a zvolit podle toho metody jednání. Rozhovory s žáky v pubertě potvrdily teorii především v potřebě pravidel a hranic, od kterých dospělý nemá ustupovat a také v potřebě postupně přenechávat rozhodování a samostatnost na dospívajících. KLÍČOVÁ SLOVA: Konsensus Komunikace Puberta Škola
Předpoklady konsensuální komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem
Komžáková, Petra ; Kučírek, Jiří (vedoucí práce) ; Linková, Marie (oponent)
NÁZEV: Předpoklady konsensuální komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem ABSTRAKT: Komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem je ovlivněna především vývojovým obdobím žáka a specifiky školního prostředí. Předpokladem konsensuální komunikace je znát tyto vlivy a zvolit podle toho metody jednání. Rozhovory s žáky v pubertě potvrdily teorii především v potřebě pravidel a hranic, od kterých dospělý nemá ustupovat a také v potřebě postupně přenechávat rozhodování a samostatnost na dospívajících. KLÍČOVÁ SLOVA: Konsensus Komunikace Puberta Škola

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.