Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopravní dostupnost druhého bydlení: vybrané lokality v okrese Benešov
Kolísek, Michal ; Květoň, Viktor (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Tato bakalářská práce řeší diferenciaci dostupnosti objektů druhého bydlení především za použití prostředků veřejné dopravy. V prvé části je diskutován problém s již publikovanou literaturou. Druhá část práce se zaměřuje na případovou studii, která byla prováděna ve vybraných lokalitách okresu Benešov. Dopravní dostupnost byla pozorována na dvou rovinách - frekvenční dostupnost a časová dostupnost. Vedle současné dopravní dostupnosti byl zjišťován také historický vývoj od začátku 80. let. V návaznosti na změny ve veřejné dopravě bylo pozorováno i postupné začleňování jednotlivých lokalit do systémů integrované dopravy.
Dopravní dostupnost ve vztahu k druhému bydlení v periferních oblastech
Kolísek, Michal ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Nosková, Alena (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na dopravní dostupnost a obslužnost druhého bydlení ve vnitřní periferii, respektive v modelovém území "Hranice krajů-Středozápad", a také analýzu a hodnocení stavu druhého bydlení s možností budoucí transformace na trvalé bydlení. V teoretické části se práce zabývá charakteristikou druhého bydlení, dopravní dostupností a veřejnou dopravou nejenom v Česku. Analyzuje dojížďku za rekreací v různých oblastech a dále seznamuje s problematikou periferních oblastí. Empirická část práce je postavena na základě dat získaných z analýzy jízdních řádů veřejné dopravy, statistických ročenek a z dotazníkového šetření, které proběhlo v modelovém regionu "Hranice krajů-Středozápad". V tomto sledovaném území je cílem zjistit, jaký druh dopravního prostředku využívají majitelé druhého bydlení pro cesty za rekreací a vybavenost území dopravní infrastrukturou. Zjišťována je také poptávka po veřejné dopravě i její nabídka pro majitele druhého bydlení. Veřejná doprava je v této práci sledována z dlouhodobého hlediska od poloviny 70. let 20. století a pozorování je směřováno pro potřeby uživatelů druhého bydlení na páteční, nedělní a "rekreační" spoje. Další částí práce je analyzování objektů druhého bydlení a jejich majitelů v modelovém území podle vzoru již dříve publikovaných...
Dopravní dostupnost ve vztahu k druhému bydlení v periferních oblastech
Kolísek, Michal ; Vágner, Jiří (vedoucí práce) ; Nosková, Alena (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zaměřuje na dopravní dostupnost a obslužnost druhého bydlení ve vnitřní periferii, respektive v modelovém území "Hranice krajů-Středozápad", a také analýzu a hodnocení stavu druhého bydlení s možností budoucí transformace na trvalé bydlení. V teoretické části se práce zabývá charakteristikou druhého bydlení, dopravní dostupností a veřejnou dopravou nejenom v Česku. Analyzuje dojížďku za rekreací v různých oblastech a dále seznamuje s problematikou periferních oblastí. Empirická část práce je postavena na základě dat získaných z analýzy jízdních řádů veřejné dopravy, statistických ročenek a z dotazníkového šetření, které proběhlo v modelovém regionu "Hranice krajů-Středozápad". V tomto sledovaném území je cílem zjistit, jaký druh dopravního prostředku využívají majitelé druhého bydlení pro cesty za rekreací a vybavenost území dopravní infrastrukturou. Zjišťována je také poptávka po veřejné dopravě i její nabídka pro majitele druhého bydlení. Veřejná doprava je v této práci sledována z dlouhodobého hlediska od poloviny 70. let 20. století a pozorování je směřováno pro potřeby uživatelů druhého bydlení na páteční, nedělní a "rekreační" spoje. Další částí práce je analyzování objektů druhého bydlení a jejich majitelů v modelovém území podle vzoru již dříve publikovaných...
Dopravní dostupnost druhého bydlení: vybrané lokality v okrese Benešov
Kolísek, Michal ; Vondráčková, Petra (oponent) ; Květoň, Viktor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší diferenciaci dostupnosti objektů druhého bydlení především za použití prostředků veřejné dopravy. V prvé části je diskutován problém s již publikovanou literaturou. Druhá část práce se zaměřuje na případovou studii, která byla prováděna ve vybraných lokalitách okresu Benešov. Dopravní dostupnost byla pozorována na dvou rovinách - frekvenční dostupnost a časová dostupnost. Vedle současné dopravní dostupnosti byl zjišťován také historický vývoj od začátku 80. let. V návaznosti na změny ve veřejné dopravě bylo pozorováno i postupné začleňování jednotlivých lokalit do systémů integrované dopravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.