Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness
Kodr, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness Cíl práce: Tato diplomová práce se věnuje zjištění úrovně spokojenosti zákazníků se službami ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness. Spokojenost byla zjištěna pomocí průzkumu kvality služeb, který byl prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření metody SERVQUAL. Klienti klubu v dotazníku porovnávali skutečně vnímanou kvalitu služeb poskytovaných výše zmíněným sportovně-relaxačním zařízením s očekávanou kvalitou služeb, kterou přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Díky výsledkům zjištěných z tohoto výzkumu bylo možné ohodnotit kvalitu služeb v I'M FIT Wellness Fitness a navrhnout určitá doporučení, jež by měla vést k vyšší úrovni kvality služeb a vyšší spokojenosti klientů s těmito službami. Metoda: Průzkum kvality služeb ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness byl prováděn pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který zkoumal skutečně vnímanou kvalitu služeb a porovnával ji s očekáváním klientů, jež klienti přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Sběr dat probíhal od června 2011 do konce roku 2011. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti klientů se službami poskytovanými I'M FIT Wellness Fitness vyplívá, že klienti jsou s danými službami i celkovou kvalitou...
Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness
Kodr, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness Cíl práce: Tato diplomová práce se věnuje zjištění úrovně spokojenosti zákazníků se službami ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness. Spokojenost byla zjištěna pomocí průzkumu kvality služeb, který byl prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření metody SERVQUAL. Klienti klubu v dotazníku porovnávali skutečně vnímanou kvalitu služeb poskytovaných výše zmíněným sportovně-relaxačním zařízením s očekávanou kvalitou služeb, kterou přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Díky výsledkům zjištěných z tohoto výzkumu bylo možné ohodnotit kvalitu služeb v I'M FIT Wellness Fitness a navrhnout určitá doporučení, jež by měla vést k vyšší úrovni kvality služeb a vyšší spokojenosti klientů s těmito službami. Metoda: Průzkum kvality služeb ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness byl prováděn pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který zkoumal skutečně vnímanou kvalitu služeb a porovnával ji s očekáváním klientů, jež klienti přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Sběr dat probíhal od června 2011 do konce roku 2011. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti klientů se službami poskytovanými I'M FIT Wellness Fitness vyplívá, že klienti jsou s danými službami i celkovou kvalitou...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.