Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Právo na internet
Lexová, Alžběta ; Trávníčková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kobelková, Lucie (oponent)
Internet je jedním z fenoménů naší doby. Svým dosahem a rychlostí předčí jakékoli jiné médium na světě a navíc na rozdíl od ostatních médií aktivně zapojuje do tvorby zpráv samotné uživatele. Základní atributy Internetu z něj činí sílu, která stojí nad národními státy -- přesahuje národní hranice a nemá žádného přímého majitele -- a zároveň sílu, která je prakticky téměř neregulovatelná. Regulace Internetu zatím probíhá na národní úrovni, objevují se však pokusy se Internetu věnovat i na mezinárodní úrovni. OSN, především pak Rada pro lidská práva, se zabývá novým lidským právem -- právem na Internet. Tato práce mapuje snahu mezinárodního společenství o formulování práva na Internet jako lidského práva. Právo na Internet lze pojmout dvěma směry -- jako právo na přístup k obsahu publikovanému na Internetu a jako právo na technologii Internetu. Obě tyto dimenze tato práce sleduje a mapuje postoj mezinárodního společenství k jejich zapracování do katalogu lidských práv.
Výzkum vnímání značky Palette.
Dostálová, Irena ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Kobelková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá vnímáním kosmetické značky Palette. Analyzuje její komunikační aktivity, identitu a prvky značky a srovnává jej s její mateřskou značkou Schwarzkopf. Cílem práce je postihnout, jak čeští spotřebitelé vnímají tuto značku. Zjišťuje povědomí, asociace s ní spojené a postoje spotřebitelů vůči Palette. Hlavní metodou k dosažení cíle práce je vlastní výzkum prováděný metodou online dotazování a také analýzou veřejně dostupných sekundárních údajů a neveřejných sekundárních údajů od firmy Henkel.
Corporate Social Responsibility v praxi českých a zahraničních firem
Kobelková, Lucie ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Korbelová, Marta (oponent)
Teoretická část se zabývá podstatou a postupným vývojem konceptu společenské odpovědnosti. Jmenuje základní pilíře, o které se opírá koncept společenské odpovědnosti, a podrobněji se věnuje subjektům, kterých se tento koncept týká. Poskytuje argumenty pro a proti implementaci společenské odpovědnosti, uvádí nástroje jejího měření. Zabývá se současnou situací této problematiky v Evropě a v České republice. Podrobněji popisuje jednotlivé kroky pro implementaci společenské odpovědnosti v praxi a její efektivní komunikaci. V praktické části je koncept společenské odpovědnosti posuzován z hlediska možností velké mezinárodní společnosti Johnson & Johnson a středně velké české společnosti Tylex Letovice, a.s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.