Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Jazykové dovednosti v předškolním věku a jejich rozvíjení
Kožichová, Marcela ; Pišlová, Simona (vedoucí práce) ; Janovec, Ladislav (oponent)
Jazyková výchova prolíná všemi činnostmi v mateřské škole. V teoretické části své diplomové práce se věnuji rozvíjení jazykových dovedností předškolních dětí. Vývoji řeči a jazyka u předškolních dětí, jak v rodině, tak v mateřské škole. Správnému rozvoji řeči ve všech jazykových rovinách. Zabývám se zpracováním jazykové výchovy v současném kurikulu předškolní výchovy, jazykovými kompetencemi, které by mělo předškolní dítě zvládnout před odchodem do základní školy. Objasňuji terminologii jazykové výchovy a rozvoje předčtenářských dovedností jako její součásti, dále zdůvodňuji důležitost této výchovy před tím, než se dítě učí číst. Kladu důraz na seznamování dětí s knihou, na správný mluvní vzor učitelky v mateřské škole. V závěru své práce se zabývám poruchami řeči a poruchou učení dyslexií.V praktické části své diplomové práce ukazuji vytvořený projekt rozvoje jazykové výchovy, který prolíná činnostmi řízenými i volnými v mateřské škole. V projektu chci ukázat, jak jsem prakticky rozvíjela jazykové a předčtenářské dovednosti u dětí před odchodem do základní školy.
Jazykové dovednosti v předškolním věku a jejich rozvíjení
Kožichová, Marcela ; Pišlová, Simona (vedoucí práce) ; Janovec, Ladislav (oponent)
Jazyková výchova prolíná všemi činnostmi v mateřské škole. V teoretické části své diplomové práce se věnuji rozvíjení jazykových dovedností předškolních dětí. Vývoji řeči a jazyka u předškolních dětí, jak v rodině, tak v mateřské škole. Správnému rozvoji řeči ve všech jazykových rovinách. Zabývám se zpracováním jazykové výchovy v současném kurikulu předškolní výchovy, jazykovými kompetencemi, které by mělo předškolní dítě zvládnout před odchodem do základní školy. Objasňuji terminologii jazykové výchovy a rozvoje předčtenářských dovedností jako její součásti, dále zdůvodňuji důležitost této výchovy před tím, než se dítě učí číst. Kladu důraz na seznamování dětí s knihou, na správný mluvní vzor učitelky v mateřské škole. V závěru své práce se zabývám poruchami řeči a poruchou učení dyslexií.V praktické části své diplomové práce ukazuji vytvořený projekt rozvoje jazykové výchovy, který prolíná činnostmi řízenými i volnými v mateřské škole. V projektu chci ukázat, jak jsem prakticky rozvíjela jazykové a předčtenářské dovednosti u dětí před odchodem do základní školy.
Rozvoj grafomotoriky u předškolních dětí
KOŽICHOVÁ, Marcela
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na rozvoj grafomotoriky u předškolních dětí. V teoretické části charakterizuji specifika předškolního dítěte a jeho vzdělávání, motorický a grafický rozvoj, důležitost systematického a cílevědomého rozvoje grafomotoriky a osvojování správných grafomotorických návyků u předškolních dětí, které jsou potřebné ke kreslení a později i k nácviku psaní v základní škole. V praktické části představuji konkrétní program rozvoje grafomotoriky v mateřské škole, se kterým již několik let pracuji a mám ho ověřený v praxí. Tento program je zaměřen na včasnou a cílenou přípravu dětí předškolního věku, osvojování správných dovedností a návyků v grafomotorické oblasti hravou formou.

Viz též: podobná jména autorů
3 KOŽICHOVÁ, Marcela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.